زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس؛ ام.نایت شیامالان با «The Visit» امیدوارکننده ظاهر شد!

سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
این هفته را باید شروع بهار دوباره‌ی باکس آفیس دانست؛ زومجی در باکس‌آفیس این هفته، علاوه‌بر نگاهی به نظر منتقدان، ۱۰ فیلم پرفروش هفته را مرور کرده و نگاهی به فیلم‌های تازه اکران «مرد کامل» و «ملاقات» انداخته است.
تبلیغات

بالاخره نوبتی هم باشد نوبت بیدار کردن این باکس آفیس خواب‌آلود و بی‌حس و حال است و آغاز قدرتمند اکران دو فیلم هیجان‌انگیز جدید، بهانه‌ای جذاب برای شروعی مجدد؛ اولین محصول استودیوی «اسکرین جمز» به نام «مرد کامل» (The Perfect Guy) که با افتتاحیه‌ی ۲۶.۷ میلیون دلار صدرجدول را بدست آورده یکی از این فیلم‌ها بوده و فیلم بعدی که مدت‌ها در شعاع توجه و دعای (؟) تماشاگران قرار داشت، ساخته‌ی بسیار کم‌خرج و جدید ام.نایت شیامالان، تریلر «ملاقات» (The Visit) است که با افتتاحیه‌ی ۲۵.۶ میلیون دلار، با فاصله‌ی بسیار اندکی در رتبه‌ی دوم جدول قرار گرفت.

فروش بلیت‌های «مرد کامل» فراتر از پیش‌بینی‌های تحلیلگران بود و اگرچه فیلم فقط در ۲ هزار و ۲۲۱ منطقه اکران شد، (۲۸ درصد کمتر از تعداد سینماهای «ملاقات») اما عملکرد خیلی خوبی را از خود نشان داد. «مرد کامل» با حضور مایکل ایلی، سانا لاثان و موریس چسنات سومین فیلم این چند وقتِ اخیر است که با استفاده از گروه بازیگران عمدتا سیاه‌پوست در رسیدن به صدر جدول باکس آفیس موفق هستند. دو فیلم قبلی شامل «بچه‌ی ناف کامپتون» (Straight Outta Compton) که صدرنشینی‌‌اش برای ۴ هفته ادامه داشت و بعد «اتاق جنگ» (War Room) می‌شود.

برای مطالعه باکس‌آفیس این هفته به زومجی مراجعه کنید.

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات