پوشش زنده زومجی از کنفرانس سونی در نمایشگاه بازی توکیو، (تمام شد)

سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره به روزهای پایانی ماه سپتامبر و نمایشگاه بازی‌های ویدیویی توکیو رسیدیم. سونی پس از غیبت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، امروز در توکیو نطقی اختصاصی برگزار خواهد کرد. زومجی نیز به پوشش زنده این کنفرانس خواهد پرداخت.
تبلیغات

اولین نمایشگاه بازی‌های ویدیویی توکیو یا TGS در سال ۱۹۹۶ برگزار شد. از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۲ میلادی، این نمایشگاه، ۲ بار در سال و در فصل‌های بهار و پاییز برگزار می‌شد. از سال ۲۰۰۲ میلادی،‌ روند برگزاری این نمایشگاه به سالی یک بار تقلیل یافت. میزان شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه سال به سال بیشتر شد؛ طوری که بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نمایشگاه سال ۲۰۱۱ شرکت کردند. این رقم در سال ۲۰۱۲ به ۲۲۳ هزار و ۷۵۳ نفر رسید تا این‌که نمایشگاه سال ۲۰۱۳ با ۲۷۰ هزار و ۷۵۳ نفر، رکورد تعداد شرکت‌کننده را شکست. 

نمایشگاه امسال از ۲۶ تا ۲۹ شهریور‌ (۱۷ تا ۲۰  سپتامبر) برگزار خواهد شد. دو روز اول مراسم مخصوص شرکت‌ها و جلسات کاری است و دو روز آخر نیز به عموم اختصاص دارد. کنفرانس سونی پیش از آغاز به کار نمایشگاه شروع خواهد شد. 

اگرچه نمایشگاه بازی توکیو، بیشتر به بازی‌ها و استودیو‌های شرقی اختصاص دارد اما تاریخ نشان داده که این نمایشگاه همواره میزبان بازی‌های بزرگی بوده است. 

پیش از این در خبرها خواندید که بازی مورد انتظار The Last Guardian نیز در نمایشگاه حضور خواهد داشت. این در حالی است که شنیده‌ها نشان می‌دهند که امروز می‌توانیم شاهد رونمایی بازی جدیدی از سری یاکوزا باشیم. در همین حال انتظار می‌رود که سونی به هدست واقعیت مجازی خود یعنی پروژه مورفیوس نیز بپردازد و بازی‌های زیادی را برای آن نمایش دهد. 

در همین حال، بعضی از علاقه‌مندان و تحلیل‌گیران امید دارند که این نمایشگاه بهشتی برای طرفداران سبک مبارزه‌ای باشد و شاهد نمایش بازی‌هایی مانند Street Fighter V و Takken 7 باشیم. البته عده‌ای امید دارند که امروز، توکیو شاهد رونمایی از نسخه جدید سری بازی Soul Calibur باشد. 

هرچه که باشد، نیازی نیست خیلی صبر کنیم زیرا فقط چند ساعت تا آغاز مراسم باقی مانده است. 

برای مشاهده پوشش زنده زومجی از کنفرانس سونی در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ به زومجی مراجعه کنید.

سونی

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات