زومجی: معرفی فیلم Avengers: Age of Ultron

یک‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی دوم انتقام‌جویان، با این که در گیشه‌ها غوغایی دوباره به پا کرد اما فروشی کمتر از نسخه‌ی اول خود را تجربه کرد. زومجی در بخشی دیگر از سری مقالات گیشه، به معرفی فیلم اکشن ابر قهرمانی The Avengers: Age of Ultron پرداخته است.
تبلیغات

اکران نسخه‌ی اول انتقام‌جویان در سال ۲۰۱۲ یک فروش انفجاری بود که به همگان ثابت کرد مسیری که مارول در دنیای سینما پیش گرفته، حداقل از نظر تجاری به شدت موفق است. حالا در سال ۲۰۱۵ پس از چند فیلم سینمایی دیگر، مارول یک بار دیگر برای درهم شکستن گیشه‌ها با نسخه‌ی دوم انتقام‌جویان از راه رسید و برای خودش سودی خارق‌العاده را رقم زد. شاید به عقیده‌ی بسیاری فروش کمتر این نسخه از فیلم نسبت به شماره‌ی اول آن، نشان از ضعف «عصر آلترون» دارد اما حقیقتش را بخواهید این عقیده به طور کامل غلط است. به عقیده‌ی بنده، فروش نسخه‌ی اول فیلم به این سبب تا این حد بیشتر از نسخه‌ی دوم بوده است که عنصری به نام «تازگی بی چون و چرا» را یدک می‌کشیده و این چیزی است که عصر آلترون آن را ندارد. انتقام‌جویان ۱ در زمانی اکران شد که فیلمی ابرقهرمانی با این چاشنی تند و تیز جمع‌آوری قهرمانان را تا آن روز ندیده بودیم اما نسخه‌ی دوم دیگر این شدت از تازگی را برای مخاطبان عام نداشته و ندارد. برای قضاوت درست با حذف تمام فرضیات قبلی و بدون داشتن هیچ سوءظن بی‌دلیل نسبت به فیلم به سراغ آن می‌رویم و آن‌چه که عصر آلترون حقیقتا است را برایتان بازگو می‌کنیم. امتیاز متاکریتیک این فیلم ۶۶ است و این موضوع نشان می‌دهد که فیلم در حوزه‌ی نمره‌ی دریافتی از منتقدان پسرفت خاصی نداشته است ( امتیاز متاکریتیک نسخه‌ی اول انتقام‌جویان ۶۹ بوده است).

برای مطالعه‌ی معرفی فیلم The Avengers: Age of Ultron به زومجی مراجعه کنید.

اونجرز

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات