زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس: رپرها با فیلم Straight Outta Compton دست بردارِ صدر جدول نیستند!

دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
مهم نیست خانواده‌ای در حال پاشیدن است یا خانواده‌ای دیگر وسط جنگی داخلی گیر افتاده‌، سرگذشتِ رپرها هنوز روی بورس است. این هفته هم زومجی علاوه‌بر ۱۰ فیلم برتر گیشه، نگاهی  به فیلم‌های تازه‌اکران انداخته است.
تبلیغات

مثل اینکه بچه‌های ناف خیابانِ کامپتون صدر جدول باکس‌ آفیس را رسما به نام خودشان زده‌اند و دارند با چنگ و دندان از آن محافظت می‌کنند! این هفته برخلاف چیزی که رییس‌جمهور مرکین مافلی در «دکتر استرنج‌لاو» می‌گوید، ظاهرا می‌توان در اتاق جنگ، جنگید. چون «بچه‌ی ناف کامپتون» دقیقا همین کار را انجام داده و پس از مبارزه‌ای سنگین با فیلم تازه‌اکران‌شده‌ی «اتاق جنگ»، اگرچه با ۵۰ درصد افت فروش مواجه شد، اما ۱۳.۲ میلیون دلار فروخت و به این ترتیب، برای سومین هفته‌ی متوالی تاج پادشاهیِ چارت را بر سرش گذاشت. «اتاق جنگ» که توانسته بود در روز جمعه، «کامپتون» را برای مدتی پایین بکشد، ۱۱ میلیون دلار فروش کرد و با درآمد میانگین ۹ هزار و ۶۹۲ دلار از هر سالن سینما، آخر هفته را به رپرها باخت و در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. فیلم موزیکال/زندگینامه‌ای «کامپتون»، محصول یونیورسال پیکچرز، تاکنون ۱۳۴.۱ میلیون دلار از بازار امریکای شمالی به جیب زده است و لقب پُردرآمدترین فیلم موزیکالِ زندگینامه‌ای را یدک می‌شود. این فیلم برای بدست آوردن این جایگاه از مجموع فروش خانگی ۱۱۹ میلیون دلاری رکورددار قبلی، فیلم «سر به زیر باش» (Walk the Line) عبور کرده است.

برای مطالعه کامل باکس‌آفیس این هفته به زومجی مراجعه کنید.

باکس آفیس

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات