زومجی: بهترین فیلم های باکس آفیس؛ رپرها، Hitman Agent 47 را هدشات کردند!

سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
این هفته طبق معمول هر سال در ماه آگوست، فیلم‌های ته مانده و بی‌خاصیت به باکس‌آفیس راه پیدا کرده‌اند؛ همین باعث شده تا فیلمی‌های قدیمی‌تر فرصت خوبی برای فروش بیشتر پیدا کنند و صدرنشین جدول باشند. با گزارش این هفته زومجی از باکس‌آفیس همراه باشید.
تبلیغات

این هفته مهم نیست مامور ۴۷ در قالب فیلم جدید «هیتمن» به سینماها بازگشته یا بچه‌های والدین‌کُش فیلم «شرور» باری دیگر چاقو بدست گرفته‌اند. چون راستش را بخواهید، هم حضور سینمایی مامور ۴۷، رویدادی افتضاح بوده و هم «شرور ۲»، فیلمی نیست که بخواهید بابتش هیجان‌زده باشید. می‌ماند همان فیلم زندگینامه‌ای/موزیکال «بچه‌ی ناف کامپتون» که از ضعفِ تازه‌اکران‌های مهم این هفته استفاده کرده و خودش را در صدر جدول نگه داشته است. «بچه‌ی ناف کامپتون» اگرچه ۵۶ درصد نسبت به هفته‌ی افتتاحیه‌اش با افت فروش مواجه شده است، اما ۲۶.۸ میلیون دلار فروخته است و به این ترتیب، باعث شده تا کمپانی یونیورسال رکوردش در زمینه‌ی تعداد هفته‌هایی که فیلمش در رتبه‌ی اول بوده، به عدد ۱۳ برسد. فیلم بعد از ۹ روزی که از آغاز دوره‌ی اکرانش می‌گذرد، موفق شده ۱۱۱.۵ میلیون دلار در امریکا و کانادا بفروشد. شاید رپــرهای خیابان کامپتون این روزها دارند جور خودشان را می‌کشند، اما عملکرد غیرقابل‌قبول فیلم‌های دیگر نتوانستد کمکی به بیرون آوردنِ ماه آگوست از وضعیت کسادش نسبت به سال پیش کنند. از همین سو، مجموع فروش ۱۲ فیلم برتر جدول، حدود ۱۰ درصد پایین‌تر از همین هفته در سال پیش بود.

برای مطالعه کامل باکس‌آفیس این هفته به زومجی مراجعه کنید.

باکس آفیس

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات