زومجی: پیش‌نمایش بازی Metal Gear Solid V: Phantom Pain

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از بیست روز تا انتشار یکی از بزرگترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ باقی مانده است. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، تازه‌ترین ساخته‌ی کوجیما نه تنها برای طرفداران سبک مخفی‌کاری بلکه برای بسیاری از گیمران دیگر نیز مهم‌ترین بازی امسال به شمار می‌رود. زومجی در مقاله‌ای مفصل، نگاهی عمیق به تمامی اطلاعات منتشر شده از این بازی پیش از عرضه انداخته است.
تبلیغات

مجموعه متال‌گیر را می‌توان یکی از بزرگترین و جذابترین سری بازی‌های تاریخ به شمار آورد. بازی‌های این سری، همواره در زمان خود گیم‌پلی و داستان فوق‌العاده‌ای داشتند و همین موضوع در کنار نوآوری‌های همیشگی این بازی‌ها سبب محبوبیت بسیارشان بین بازیکنان شد. هیدئو کوجیما که یکی از بزرگترین بازیسازان دنیا است، تمام شهرت و جایگاه خود را مدیون همین ساخته‌ی داستانی بی‌نظیر است. زمانی که اولین نسخه‌ی این مجموعه در سال ۱۹۸۷ عرضه شد، هیچکس حتی برای لحظه‌ای فکر نمی‌کرد که روزی این بازی به جایگاه فعلی خود دست یابد. بازی‌های این سری، نسخه به نسخه پیشرفت کردند و همواره چیزی خارق‌العاده برای ارائه در نسل خود داشتند.

داستان این سری بازی‌ها، روایتگر داستان بزرگترین سرباز قرن بیستم یا همان بیگ‌باس است که سرد و گرم‌های بسیاری را در زندگی خود تجربه کرده است. در عین این که داستان بازی، روایتی کاملا شخصی و غیر حقیقی است، تکه‌تکه‌های خود را بر اساس حقایق تاریخی چیده است. حقیقتش را بخواهید، داستان سری بازی‌های متال‌گیر، هدف اصلی خود را نشان دادن تاریکی‌های جنگ قرار داد. جالب است بدانید نقطه‌ی آغازین این داستان‌ها نیز جنگ سرد است. پس از این که آخرین نسخه از این سری یعنی Metal Gear Solid 4: Guns Of Patriots عرضه شد و آن پایان عجیب و دراماتیک را رقم زد، حال هیدیو کوجیما تمام توان خود را به کار برده تا برای آخرین بار ماجراجویی خطرناک و خونین Big Boss را به تصویر بکشد.

برای مطالعه کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

Metal Gear Solid V: Phantom Pain

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات