بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته دوم مرداد 1396

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 5 دقیقه
در دومین هفته مرداد در کنار معرفی بازی The Elder Scrolls: Legend، نگاهی را به بازی Raider، ساخته‌ی جدید کچاپ انداخته‌ایم.
تبلیغات

دومین هفته مرداد ماه با عرضه رسمی بازی اندروید و آیفون The Elder Scrolls: Legends همراه بود و در نهایت فرصتی را برای تجربه این بازی کارتی پیدا کردیم. علاوه بر این استودیو کچاپ نیز که استاد ساخت بازی‌هایی با طراحی ساده، اما شدیدا رقابتی است،‌ بازی Rider را برای علاقمندان منتشر کرد. در کنار این دو بازی، این هفته Zombie Raid: Survival را نیز داریم که در دنیایی دوبعدی شما را به نبردی پر زد و خورد با زامبی‌ها می‌برد و می‌توانید با انبوهی از سلاح‌ها به مبارزه‌‌ی زامبی‌های چندش آور بروید. در صورتی که بازی‌های زیر نظر شما را جلب نکرد می‌توانید نگاهی به بهترین بازی های اندروید معرفی شده در زومجی بی‌اندازید، علاوه بر این زومجی به صورت هفتگی بهترین‌ بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به فهرستی از بازی‌های معرفی شده در زومجی به صورت روزانه دسترسی پیدا کنید.

بازی Rider

Rider

کچاپ که همواره با ساخت بازی‌های جمع‌وجور اما زیبا شناخته می‌شود، این‌بار با انتشار بازی Rider، بازیکنان را سوار بر موتوری برای حرکت رو به جلو ترغیب کرده است. در این بازی باید موتور یا ماشینی را در دو بخش بی‌نهایت و مرحله‌ای هدایت کنید. هدایت موتور با لمس و نگه‌داشتن نمایشگر صورت می‌گیرد و می‌توانید با طی کردن مسافت بیشتر، امتیازات بالاتری را کسب کنید. بازی همچنین حالت مرحله‌ای دارد که از ۴۸ مرحله متفاوت تشکیل شده است. در این حالت که از قضا چندان آسان نیست، با توجه به زمانی که ثبت کرده‌اید، ستاره خواهید گرفت. Rider همچنین ۵۰ موتور متفاوت دارد که هرچند از نظر ظاهر و دسته با یکدیگر متفاوت هستند، اما از نظر قدرت تفاوتی با یکدیگر ندارند. این بازی نیز مانند سایر بازی‌های کچاپ رایگان و با پشتیبانی خریدهای درون برنامه‌ای است.

دانلود بازی Rider

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Spin to Fit

Spin to Fit

بازی Duet را به خاطر دارید؟ زمانی که دو گوی قرمز و آبی رنگ را برای جلوگیری از برخورد با موانعی که از بالا می‌آمدند هدایت می‌کردیم؟ حال بعد از گذشت مدت‌ها از زمان عرضه Duet، این بار بازی جدیدی با نام Spin to Fit عرضه شده است که در آن مشابه با بازی Duet باید تلاش کنید تا به بهترین شکل ممکن مانع برخورد دو گوی با موانع پیچیده شوید. Spin to Fit در وهله‌ی اول کمی سخت به نظر می‌رسد، اما بعد از مدتی برخورد با موانع، به مرور نحوه کنترل صحیح گوی‌ها را فرا می‌گیرید. در کنار حالت پیش‌فرض که برای رکورد زدن استفاده می‌شود، سازنده دو بخش مرحله‌ای و Extra را نیز در نظر گرفته که در بخش مرحله‌ای می‌توانید وارد ۴۸ مرحله نسبتا کوتاه شوید. بخش Extra نیز هفت حالت جدید دارد که نسبت به دو حالت دیگر جذاب‌تر به نظر می‌رسد. بازی Spin to Fit برای افرادی که به دنبال چالش و رویارویی با مشکلات هستند مناسب خواهد بود.

دانلود بازی Spin to Fit

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Stormbound: Kingdom Wars

Stormbound: Kingdom Wars

در زمینی شطرنجی شکل، کارت‌های بازی را بردارید و با چیدمانی تاکتیکی حریف را به زانو در بیاورید. بازی Stormbound: Kingdom Wars شاید دقیقا یک بازی شطرنج نباشد، اما می‌تواند ساعت‌ها بازیکنانش را سرگرم‌ کند. بازی دارای قبایل مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند و کارت‌های خاص خود را دارند. البته یکی از ویژگی‌های کارت‌ها امکان به غارت بردن آنها است. هر کارت قدرت و مانای مشخصی دارد که در واقع بخش قدرت مربوط به تعداد سربازهای کارت می‌شود. استراتژی و دانستن زمان مناسب برای انجام حرکت تعیین‌کننده برد یا باخت شما است. Stormbound: Kingdom Wars همچنین از بخش چندنفره‌ای پپشتیبانی می‌کند که سراسر هیجان است و تماشای استراتژی‌های مختلف آنها لذت بخش است. این بازی اکنون تنها در پلی‌استور در دسترس شما است.

دانلود بازی اندروید Stormbound: Kingdom Wars

پلی‌استور

بازی The Elder Scrolls: Legends

The Elder Scrolls: Legends

بازی‌های کارتی بعد از موفقیت بازی Hearthstone محبوبیت بسیاری دارند و طبیعی است که استودیوهای بزرگی مانند بتسدا نیز سراغ این سبک بروند. در هفته‌ی گذشته بعد از مدت‌ها در دسترس قرار گرفتن محدود بازی The Elder Scrolls: Legends، این بازی به صورت رسمی برای گوشی‌های موبایل عرضه شد و طرفداران الدر اسکرولز می‌توانند تا این‌بار با شخصیت‌های این مجموعه در قالب کارت‌ها سرگرم‌ شوند. در این بازی باید مانند هارت‌استون در نبردی با حریف کارت‌ها را با استراتژی استفاده کنید تا سطح سلامت حریف را به صفر برسانید. حضور انواع اقسام کارت‌ها و اهمیت تاکتیک در هر رقابت، در کنار بخش داستانی با ویژگی‌های متفاوت، بازی The Elder Scrolls: Legends را به اثری پر محتوا تبدیل کرده است. در مجموع اگر می‌خواهید دوباره وارد دنیای الدراسکرولز شوید، لجندز می‌تواند محصول فرعی مناسبی باشد.

دانلود بازی The Elder Scrolls: Legends

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Zombie Raid: Survival

Zombie Raid: Survival

ایده پشت دنیای پسا آخرالزمانی زامبی‌ها ظاهرا قرار نیست حالا حالا‌ها تمام شود. بازی Zombie Raid: Survival، محصول دوبعدی متفاوتی است که در آن جهان یک بار دیگر اسیر ویروسی مرگبار شده و انسان‌ها به مردگانی متفاوت تبدیل شده‌اند. در این بازی به مبارزه‌ای برای حفظ جان‌تان می‌روید و باید با شکار زامبی‌ها، در نقش یک هیزم شکن با تبر خود آنها را نصف کنید. البته پایگاه‌های نظامی یکی از مکان‌هایی هستند که سلاح‌های مختلفی را در اختیا‌ر شما می‌گذارند و در نتیجه خیال‌تان از تجهیزات مبارزه با مردگان متحرک می‌تواند راحت باشد. دشمنان بازی به زامبی‌ها خلاصه نمی‌شوند و از اره‌های بران گرفته تا هواپیماهای بدون سرنشین در جریان مراحل به سمت شما حمله‌ور می‌شوند. این بازی پولی اکنون با قیمت ۱.۹۹ دلار از طریق فروشگاه پلی‌استور در دسترس شما قرار دارد.

دانلود بازی Zombie Raid: Survival

پلی‌استور

برای دانلود بازی های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات