لذت خرید از «شهرکتاب» را در اینترنت تجربه کنید!

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
وقتی وارد فروشگاه کتاب می‌شوی، حس خوبی به آدم دست می‌دهد. کتاب را برمی‌داری و چند برگی از آن را ورق میزنی، شوق کتاب‌خوانی در وجودت اوج می گیرد.
تبلیغات

شاید این تجربه را در فروشگاه‌های شهرکتاب حس کرده باشید! اگر می‌خواهید این حس را در دنیای مجازی نیز تجربه کنید، همراه ما شوید.

در فروشگاه‌های اینترنتی، این حس و حال کمتر به چشم می‌خورد و آدم آن نزدیکی واقعی با کتاب را ندارد. اما فروشگاه اینترنتی شهرکتاب هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. اگرچه درفروشگاه اینترنتی شهرکتاب، خبری از بوی کتاب نیست؛ اما جایی است که برای تجربه‌ی یک خرید خوب، می‌شود روی آن حساب کرد.

در فرصت‌های اندک میان هیاهوی روزانه، زمانی که می‌شود استراحت کوتاهی کرد، یک فنجان چای نوشید و به موسیقی دلخواه خود گوش کرد. زمانیست که می‌شود در فضای مجازی گشتی زد، اخبار روز را مرور کرد و بر روی عکس‌ها و حرف‌های دوستان نظر داد. زمانیست که می‌توان وارد این فروشگاه شد، کتابی سفارش داد و درب منزل آن را تحویل گرفت. اکنون دیگر این نوای موسیقی و عطر چای شماست که به فروشگاه اینترنتی شهرکتاب حال و هوایی دیگر می‌دهد.

خرید کتاب و محصولات فرهنگی یکی از کارهایی است که همیشه به دلیل برخی مشکلات، از آن صرف‌نظر کرده و یا آن را به تأخیر می‌اندازیم. یکی از این مشکلات، اختصاص زمان برای خرید حضوری و رفتن به یک کتاب فروشی معتبر (بیشتر میدان انقلاب در تهران) است تا بتوانیم کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه نماییم. اما اکنون همه راه حل این مشکل را خوب می‌دانیم: خرید اینترنتی.

البته نه تنها فروشگاه اینترنتی شهرکتاب زمان خرید را کاهش می‌دهد و شما طیف وسیعی از کالاها را برای خرید در اختیار دارید، بلکه در بسیاری از نقاط ایران، که امکان دسترسی به کتاب فروشی معتبر و یا شعبه‌های شهرکتاب نیست، یک فروشگاه اینترنتی کتاب، راه‌گشا است.

فروشگاه اینترنتی شهرکتاب (Shop.BookCity.org) با دارا بودن بیش از 80 هزار محصول فرهنگی، با همکاری شرکت فناوری اطلاعات پاسارگاد آریان (فناپ) و با پشتوانه مؤسسه شهرکتاب، تلاش دارد گامی در رشد و توسعه فضای فرهنگی کشور بردارد.

این وب‌سایت، تنها شعبه مجازی فروشگاه‌های شهرکتاب است و کلیه نیازهای فرهنگی یک خانواده متشکل از پدربزرگ، مادربزرگ، پدر و مادر، فرزندان دانشجو و دبیرستانی و دبستانی و خردسال ایشان را بطور هم‌زمان تأمین می‌کند. تنوع کالاهای شهرکتاب بسیار فراوان بوده و این کالاها در دسته‌بندی‌های کتاب عمومی، نوشت‌افزار، کتاب دانشگاهی، موسیقی و فیلم و محصولات فرهنگی و هنری قرار می‌گیرند.برای خرید کالاها، می‌توانید با عضویت در فروشگاه اینترنتی شهرکتاب، سفارش کالاهای مورد نظر خود را ثبت نمایید.

حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش، موجودی کالا بررسی شده و به شما اطلاع داده خواهد شد. پس از پرداخت وجه سفارش از طریق درگاه بانک پاسارگاد، سفارش شما با پیک (برای تهران) و یا پست پیشتاز (برای شهرستان) ارسال می‌گردد.

شما علاوه بر ثبت سفارش از طریق وب‌سایت فروشگاه، می‌توانید نام یا بخشی از نام کتاب‌های مورد نیاز خود را به شماره ۳۰۰۰۸۹۵۱۸۹۵۱ پیامک بزنید. کارشناسان فروشگاه با بررسی کتاب و موجودی آن با شما تماس گرفته و در مورد نحوه خرید و پرداخت با شما هماهنگ خواهند کرد. بزودی پرداخت صورت‌حساب از طریق سامانه شناسه پرداخت، سرویس کتاب‌یاب، خرید کتاب از امپاد و ... به سرویسهای شهرکتاب افزوده خواهد شد.

برای تماس با فروشگاه اینترنتی شهرکتاب، می‌توانید با شماره ۸۸۷۴۲۱۱۸-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به شماره ۳۰۰۰۸۹۵۱۸۹۵۱ پیامک بزنید.

فروشگاه اینترنتی شهرکتاب را به دوستان خود نیز معرفی نمایید. پست الکترونیک: info@shahreketabonline.com

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات