وب‌گرد: غرق شدن در دنیای مجازی

سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بخش جدید «وب‌گرد» از امروز آغاز شده است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با اولین قسمت از «وب‌گرد» همراه ما باشید.
تبلیغات

«وب‌گرد» در روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شود و در آن با ابزارهای تازه و وب‌سایت‌های کاربردی دنیای مجازی آشنا خواهید شد. «وب‌گرد» فرصتی برای غرق شدن در دنیای مجازی است.

Belt.io

اینجا مکانی برای مرتب‌کردن و به اشتراک‌گذاری فایل‌های ساده‌ای مانند متن یا لینک محسوب می‌شود. به کمک آن قادرید از هر جایی به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید. Belt چیزی شبیه به کلیپ‌بورد محسوب می‌شود البته با تنظیمات بیشتری و بین‌المللی‌تر. تنها به کمک یک کلیک قادر خواهید بود متون و لینک‌های مختلف را از مرورگر خود به تلفن‌ هوشمندتان ارسال نمایید.

وب‌گرد: غرق شدن در دنیای مجازی

FusionInvoice

این وب‌سایت برای فریلنسرها و کسب‌وکارهای کوچکی که به یک سیستم مدیریت صورت‌حساب ساده اما قدرتمند نیازمند هستند راه‌اندازی شده است. به کمک این وب‌سایت قادر به مدیریت مشتریان و مشاهده جزئیات دقیق بستانکاری‌های خود از هر جایی هستید.

وب‌گرد: غرق شدن در دنیای مجازی

LivePics

به کمک این وب‌سایت شما می‌توانید تصاویر خود را با کیفیت بالا و همراه با صدا به روشی متفاوت به اشتراک بگذارید. یک تصویر را به درون صفحه بکشید و گفتگو را آغاز کنید.

وب‌گرد: غرق شدن در دنیای مجازی

TextTool

این وب‌سایت یک ویرایشگر متون قدرتمند، چندکاربره و همراه با امکانات فراوان محسوب می‌شود. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که نیازمند ترکیب، جستجو، تغییر یا جداسازی متون بودید، TextTool می‌تواند کمک خوبی محسوب شود. با استفاده از API قدرتمند این سرویس، می‌تواند TextTool را با وب‌سایت خود نیز ادغام کنید.

وب‌گرد: غرق شدن در دنیای مجازی

نظرات خود درباره این وب‌سایت‌ها و بخش «وب‌گرد» با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات