معرفی وب سایت روز: هم بازی کنید و هم نقاط مختلف دنیا را حدس بزنید

جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همه ما دوست داریم به مسافرت‌هایی برویم که همه چیز برای‌مان حتی رنگ و بویی جدید و تازه دارد. تجربه‌های خوب و جدیدی که آدمها در مسافرت‌ها بدست می‌آورند همیشه تبدیل به خاطره‌هایی از یاد نرفتنی می‌شوند. در ادامه شما را وب‌سایت بسیار عالی برای سفر‌هایی به دورترین نقاط روی زمین آشنا می‌کنیم.
تبلیغات

وب‌سایت https://www.geoguessr.com/ به شکل یک بازی ساخته شده و در خلال آن شما را با نقاط جدید در مکان‌های مختلف روی سیاره آبی آشنا می‌کند. اطلاعاتی که به صورت تصویری یا متنی نشان داده می‌شود از سرویس استریت ویو گوگل مخابره می‌شوند. اگر بخواهید با شکل بازی این وب‌سایت جلو بروید باید یکی از گزینه‌های Single Player برای بازی در حالت تک نفره و Challenge Mode به معنی حالت چالشی را انتخاب کنید.

geo 31281

پس از اینکه برای مثال حالت تک نفره را انتخاب کردید، شما مکان زیبایی از روی کره خاکی خواهید دید که بنا بر اطلاعات و نشانه‌هایی که در آن وجود دارد می‌توانید محل قرارگیری آن مکان بر روی نقشه را حدس بزنید. این مکان می‌تواند یک بیابان باشد یا یک مکان مشخص و معروف که حدس زدن آن راحت است. لازم نیست که حتما مکان دقیق را بدانید و تنها حدس بزنید حداقل این مکان می‌تواند در کدام از یک پنج قاره قرار گرفته باشد. سیستم به شما امتیاز مناسب را خواهد داد.

geo 1 a6f29

در حالت چالشی هم باید با حساب کاربری گوگل یا فیسبوک خود وارد شوید یا ایمیل خود را وارد کنید تا وارد حالت مرحله‌ای و چالشی این وب‌سایت شوید.

geo 2 2769d

در کل استفاده از این وب‌سایت هم فال است و هم تماشا. با کمک https://www.geoguessr.com/ هم مکان‌های جدیدی رو نقشه را خواهید دید و هم یک بازی جذاب را انجام داده‌اید.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.geoguessr.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات