معرفی وب سایت روز: یادگیری رایگان گیتار از مقدماتی تا حرفه‌ای

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر به یادگیری گیتار علاقه دارید و حوصله، وقت یا هزینه لازم را برای رفتن به کلاس ندارید، وب‌سایتی به شما معرفی می‌کنیم که مدرسی فوق حرفه‌ای دارد و از همان ابتدا تا مرحله‌ی حرفه‌ای به شما به صورت کاملا رایگان گیتار زدن را یاد می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گیتار زدن یکی از لذت‌های بزرگی است که دوست‌داران موسیقی می‌توانند آن را تجربه کنند. یادگیری نواختن گیتار هم کار سختی نیست و تنها به علاقه، اشتیاق و پشتکار نیاز دارد تا شما بتوانید خیلی زود گیتار زدن را یاد بگیرید و هر موقع که دوست داشتید گیتار بزنید یا اینکه به صورت حرفه‌ای آن را دنبال کنید.

guitar cae53

همانطور که می‌دانید در اینترنت دوره‌های آموزشی رایگان زیادی برای یادگیری گیتار وجود دارد که البته مدرسان همه این دور‌ه‌ها صبر و حوصله مناسبی ندارند و شاید آنقدر در جزییاتی که شما نیاز به شنیدنش از یک شخص آموزش دهنده دارید، وارد نشوند. اما در وب‌سایت جاستین که نام آن را هم جاستین گیتار گذاشته با مدرسی واقعا حرفه‌ای و صبور رو به رو خواهید بود که درس‌ها را هم به صورت متنی و هم به صورت ویدیویی به شما آموزش می‌دهد.

تنها لازمه یادگیری هر چه بهتر شما دانستن زبان انگلیسی است که می‌تواند در این راه کمک زیادی به شما کند. اگر به دنیای موسیقی و یادگیری گیتار علاقه دارید کار خود را می‌توانید با این وب‌سایت شروع کنید.

برای استفاده از این وبسایت به http://www.justinguitar.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات