بازی لگو، مهمان مرورگر کروم شد

سه‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
لگو با همکاری کروم گوگل ابزار شبیه‌ساز بازی لوگو را در مرورگر کروم پیاده کرده است.
تبلیغات

گوگل استرالیا و لگو، وب سایت Build With Chrome را که درواقع یک شبیه‌ساز بازی Lego است، عرضه کردند. این وب سایت که منحصرا Build نامیده شده، نقشه کشورهای استرالیا و نیوزلند که به مربع‌های کوچک تقسیم شده اند را به کاربران نمایش داده و از آن‌ها درخواست می‌کند، با انتخاب یک مجموعه از مربع‌ها و استفاده از تکه‌های سه بعدی لگو، بناهای خلاقانه‌ای را خلق کنند. در ادامه ویدئو و جزئیات این سایت سرگرم کننده را مشاهده می‌کنید.

به محض اینکه پلات مورد نظر خود را انتخاب کردید، یک شبکه از مربع‌های کوچک در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بنای دلخواهتان را با استفاده از لگو در فضای سه بعدی، بر روی آن بسازید.

برای ساخت بنای مورد نظر‌تان می‌توانید از 12 نوع لگو با اشکال مختلف در 10 رنگ استفاده کنید.

همچنین می‌توانید برای ساخت بنای مورد نظرتان، نگاهی به نقشه‌ای که Build در اختیارتان قرار می‌دهد انداخته و بنا‌های ساخته شده با لگو توسط سایرین را نیز مشاهده کنید.

گوگل استرالیا اعلام کرده: امیدواریم به زودی Build برای همه کشور‌ها عرضه شود. اما در‌حال حاضر نیز هیچ مانعی برای انتخاب تکه‌ای از سرزمین استرالیا نخواهید داشت.

این سایت، ظاهرا در استرالیا محبوب است چراکه بسیاری از پالت های آن توسط کاربران رزرو شده است. در ویدئوی بالا می‌توانید مراحل ساخت یکی از بناهای ساخته شده در سایت Build را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات