از طریق این وب‌ سایت همچون دی‌ جی‌ ها موسیقی مورد نظر خود را بسازید

سه‌شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اگر به موسیقی علاقمند هستید اما ابزارهای لازم را در اختیار ندارید، از طریق وب‌سایتی که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم می‌توانید ۵ درام مختلف را در اختیار داشته و همچون DJها به ساخت موسیقی مورد نظر خود بپردازید.
تبلیغات

وب‌سایت HTML 5 Drum Machine به شما اجازه می‌دهد تا به چند ماشین موسیقی مختلف دسترسی داشته و با ترکیب آن‌ها موزیک مورد نظر خود را بسازید. این وب‌سایت برپایه‌ی HTML5 ساخته شده و از این بابت می‌توان آن را در ابزارهای مختلف با سیستم‌عامل‌های گوناگون از جمله کامپیوتر،‌ تبلت یا گوشی هوشمند اجرا کرد.

هرچند این وب‌سایت است و شما به ابزارهای واقعی موسیقی دسترسی ندارید، اما صدای خروجی و امکانات مجازی که در دسترس شما قرار دارد، بسیار شبیه به نمونه‌های واقعی عمل می‌کنند.

وب‌سایت HTML 5 Drum Machine، پنج کیت مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد: کیت صدا، کیت TR-808، TR-909، Linndrum و Elektron. همچنین امکان تغییر گام و خلق الگوهای ۱۶ مرحله‌ای نیز وجود دارد. در نهایت نیز می‌توانید نتیجه‌ی کار را ذخیره کرده تا در مراجعه بعدی به آن دسترسی داشته باشید. حتی امکان ضبط خروجی در فایل WAV از طریق اپلیکیشن نیز وجود دارد تا بتوانید اثر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات