ابزارهای هفته: از ساخت فیلم کوتاه تا مدیریت تسک‌ها

یک‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
مطالعه 3 دقیقه
این هفته یک ابزار برای ساخت فیلم‌های کوتاه، مدیریت تسک‌ها و مدیریت ایمیل‌ها معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

اینترنت موجود روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌ب‌سایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم. مثل همیشه با زومیت همراه باشید.

Cameo

این سرویس شما را قادر به ساخت فیلم‌های کوتاه می‌کند. می‌توانید ویدیو‌هایی را تنهایی یا همراه با دوستان خود ضبط کنید و به وسیله استایل‌ها و افکت‌های ویدیویی این سرویس آن را تبدیل به یک فیلم کوتاه زیبا و حرفه‌ای کنید. افکت‌های فوق حرفه‌ای و فونت‌های مختلف همگی رایگان هستند. بعد از ساخت ویدیو می‌توانید با کیفیت HD آن را در دستگاه خود ذخیره کنید و در شبکه‌هایی همچون اینستاگرام یا یوتیوب به اشتراک بگذارید.

SureMote

sure-mote

به وسیله این اپلیکیشن اندرویدی می‌توانید تلویزیون خود را از طریق موبایل کنترل کنید. گوشی‌هایی که از اشعه مادون قرمز درونی بهره می‌برند، همچون برخی مدل‌های گلکسی سامسونگ، جی ۳ ال‌جی، سری وان اچ‌تی‌سی، می‌توانند به وسیله اپلیکیشن SureMote، تلویزیون‌های هوشمند مدل ۲۰۱۲، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ را کنترل کنند.

Wunderlist New Tab

wunderlistnt

با این افزونه کروم می‌توانید در تب‌های جدیدی که در مرورگر خود باز می‌کنید نسخه‌ای سبک شده از سرویس معروف Wunderlist را مشاهده کنید. اگر یکی از کاربران این سرویس یادداشت برداری و لیست انجام کارها هستید، این افزونه کار شما را برای اضافه کردن کارهای جدید و اضافه شدن آن‌ها به صورت مستقیم به صندوق ورودی ایمیل راحت‌تر می‌کند.

Relax

relax-oriental

پس از یک روز خسته کننده کاری و فرارسیدن زمان استراحت، شنیدن صدای آب یا آواز پرندگان از هر چیز دیگری لذت بخش‌تر است. اپلیکیشن Relax در محیطی مناسب انواع صدا‌های آرامش بخش را در اختیار شما می‌گذارد تا راحت به آن‌ها گوش دهید. اپلیکیشن Relax برای هر سه پلتفرم iOS، اندروید و ویندوزفون موجود است.

Blinkmail

blinkmail

این سرویس مدیریت ایمیل، راحت‌ترین روش سازمان دهی و مرتب کردن خیل ایمیل‌های دریافتی را برای شما تضمین می‌کند. تنها با کلید‌های جهت دهی بر روی کیبورد خود می‌توانید، پیام‌های دریافتی را آرشیو کنید، سریع پاسخ بفرستید، یادآور بسازید و خیلی امکانات دیگر. رابط کاربری این سرویس به شکلی طراحی شده که مدیریت ایمیل‌ها تنها در چند ثانیه انجام می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات