وب‌سایت‌ و ابزار‌های کاربردی هفته

یک‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
از ویرایشگر ویدیوها تا کاهش دهنده‌ی حجم موسیقی‌ها در ابزارهای این هفته زومیت.
تبلیغات

اینترنت موجود روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنی می‌شود و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌ب‌سایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم.

 Movie Sheets

http---movie-sheets

زمانی‌که به یک فیلم سینمایی یا یک سریال تلویزیونی علاقه‌مند می‌شویم دوست داریم اطلاعات بیشتری در مورد جنبه‌های مختلف این فیلم یا سریال بدانیم. برای مثال در مورد بازیگر‌ها بیشتر اطلاع پیدا کنیم، از کم و کیف فیلم‌برداری تصاویر و صحنه‌های مهم سریال یا فیلم با خبر شویم یا اینکه برای چند بار دیگر آن صحنه‌های دوست داشتنی را از نظر بگذرانیم. تاریخ عرضه، امتیاز فیلم‌ها و سایر اینگونه موارد همگی کمک می‌کنند که قبل و بعد از دیدن تماشای یک اثر به آن میل بیشتری پیدا کنیم یا اطلاعات خودمان را درباره آن افزایش دهیم. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید که به حاشیه‌های فیلم و موراد مرتبط با آن علاقه‌مندید Movie Sheets سایتی عالی برای شما دوست‌داران فیلم و سریال است.

Mp3 Louder

http---www.mp3louder

MP3 Louder یک سرویس تحت وب است که به شما اجازه می‌دهد حجم صدای فایل‌های صوتی Mp3 را از طریق مرورگر خود افزایش دهید. برای انجام این کار لازم است فایل صوتی با فرمت MP3 را از کامپیوتر خود انتخاب کنید و سپس روی « Upload Now» کلیک کنید. تنها بعد از چند ثانیه قادر خواهید بود فایل صوتی بهبود یافته و افزایش یافته در کیفیت و صدا را دانلود کنید.

Swapp

Screenshot from 2014-09-07 125554

افرادی که با پست الکترونیک و فعالیت‌های مجازی در ارتباط هستند، شاید در طول روز مجبور باشند چندین بار صندوق ورودی کلاینت ایمیل خود را بررسی کنند تا از ایمیل‌های جدید دریافت شده مطلع شوند. بخاطر همین اجبار، برخی‌ها خلاقیت‌ها را به خرج می‌دهند و سرویس‌های جالبی را به وجود می‌آورند. برای مثال Swapp یک اپلیکیشن To Do فهرست است که تمام نوشته‌ها، یادآوری‌ها و ایده‌های جالب شما را مستقیما به صندوق پستی ایمیل‌تان ارسال می‌کند.

در واقع Swapp می‌تواند با اسم‌های متفاوت کار‌هایی که باید در طول یک روز انجام دهید را به شما ایمیل می‌کند تا در زمان بررسی کردن ایمیل‌های جدید تمام یادآوری‌ها و ایده‌های ناب شما در صندوق پستی ایمیل‌تان دیده شود و متوجه آن‌ها شوید. اگر از جمله‌ افرادی هستید که در طول روز چند بار صندوق پستی ایمیل خود را چک می‌کنید، با این اپلکیشن بهره‌وری خود را افزایش دهید و استفاده خوبی از این کار ببرید.

Free Invoice Creator

http---www.freeinvoicecreator

اگر شما به‌تازگی کسب‌و‌کار خود را راه انداخته‌اید، یکی از بهترین روش‌ها که باعث می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن پول خود را دریافت کنید، تولید صورت حساب خدماتی است که به مشتری ارائه داده‌اید. شاید تصور کنید که برای انجام اینکار به یک نرم‌افزار پیچیده نیاز است، اما سرویس Free Invoice Creator با راهنمایی قدم به قدم و کوتاه به شما نشان می‌دهد که این موضوع حقیقت ندارد و به‌صورت رایگان و تنها با استفاده از یک سرویس تحت وب می‌توانید فاکتور برای مشتری خود صادر کنید.

Currently Down

http---www.currentlydown

این سرویس به شما نشان می‌دهد که در همین لحظه حاضر دامین مورد نظر شما کار می‌کند یا نه. اگر یک سایت بالا نمی‌آید، این سرویس به شما می‌گوید که برای همه به همین شکل است یا اینکه فقط شما با آن مشکل دارید. سرویس‌ها و سایت‌هایی که محبوب هستند، هر لحظه در دسترس بودن آن‌ها به‌صورت لحظه‌ای نشان داده می‌شود. تمام اطلاعات نیز به‌صورت جداول یا نوشته‌های قابل فهم نشان داده می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات