وبگرد: بهترین محتوا را از هر موضوع پیدا کنید

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کسب و کار‌های کوچک و بزرگ در سال‌های جدید تمرکز زیادی بر بحث بازاریابی محتوایی دارند تا بتوانند با ارائه مطالب مفید و غنی بسیار، کاربران و کسانی که به کسب و کار آن‌ها علاقه دارند را به خود جذب کنند. اما سوال اصلی اینجا است که چه نوع مطالبی می‌تواند چنین بازخورد خوبی داشته باشد. با معرفی وب‌سایت امروز و آشنایی با یکی از بهترین ابزار‌های بازاریابی محتوا همراه باشید.
تبلیغات

معمولا شبکه‌های اجتماعی نشان‌دهنده موضوعات داغ روز یا هفته هستند و بسیاری از کاربران سعی می‌کنند تا بهترین مقالات و مفید‌ترین محتوا‌یی که در وب‌سایت‌های مختلف پیدا می‌کنند را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارند.

وب‌سایت Buzzsumo یک ابزار آنلاین قدرتمند برای دانستن موضوعات مفید و در حال جستجو شدن است. این وب‌سایت در واقع محتوای مفید و ضروری درون شبکه‌های اجتماعی مختلف را نشان می‌دهد و برای پیدا کردن موضوعات مختلف به جای جستجو در چند شبکه اجتماعی به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاه‌تری محتوای مناسب و قابل پوشش را پیدا کنید.

website

موضوعاتی که قصد دارید در مورد تعداد بازدیدها یا مقاله‌هایی که در سایت‌های اجتماعی در موردش بحث می‌شود را در قسمت جستجوی وب‌سایت بنویسید تا علاوه بر اطلاعاتی که گفته شده، مقاله‌هایی که توسط نویسندگان تاثیر گذار نوشته شده را پیدا کنید و از آن‌ها در وب‌سایت خود استفاده کنید. حتی می‌توانید با تعیین یک هشدار دهنده کلمات، مطالبی که بروز می‌شوند را بدانید از کجا و توسط چه کسی نوشته شده است.

وب‌سایت Buzzsumo به برنامه‌های محتوایی شما کمک می‌کند تا اطلاعات و مطالبی که برای کاربران شما جذاب و مفید است را در اختیار آن‌ها قرار دهید و نتیجه آن قطعا بازگشت خواننده و دریافت اطلاعات بیشتر از وب‌سایت شما است.

برای استفاده از این وبسایت به https://buzzsumo.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات