وبگرد: آسان و رایگان وب سایت دلخواه خود را بسازید

پنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با فناوری‌های جدیدی که هر روز می‌خواهند زندگی ما را راحت‌تر کنند، حالا حتی نیاز نیست برای ساخت یک وب‌سایت جدید تخصص خاصی داشته باشید و تنها لازم است با کشیدن و رها کردن، قالب دلخواه وب‌سایت خود را تزیین کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساختن وب‌سایت دیگر نیازی به کدزدن ندارد، حالا با وب‌سایت imcreator می‌توانید به راحتی سایت‌هایی ریسپانسیو و بهینه برای خود طراحی کنید.

imcreator به صورت پیش‌فرض قالب‌های مختلف و البته رایگانی را می‌تواند در اختیار شما قرار دهد تا به راحتی بتوانید با انتخاب هر کدام، وب‌سایت مورد نظر خود را بسازید. امتیاز این وب‌سایت در دسترس قرار دادن بسیاری از قالب‌ها به رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای است. تغییر قالب وب‌سایت و اضافه کردن‌ بخش‌های مختلف در این وب‌سایت به راحتی صورت می‌گیرد. 

website

برای استفاده از این وب‌سایت می‌توانید قالب دلخواه خود را انتخاب کنید و پس از آن با کلیک روی قلم، هر بخش را به دلخواه خود تغییر دهید. می‌توانید یک بخش جدید اضافه کنید، بخشی را حذف کنید یا کلا هر چیزی را در قالب تغییر دهید و پس از اتمام ویرایش‌های دلخواه خود آن را ذخیره کنید.

این وب‌سایت علاوه بر ساخت وب‌سایت‌های شخصی امکان ساخت وب‌سایت‌هایی مخصوص کسب و کار‌ها را هم فراهم کرده است. طبق گزارشی که خود این وب‌سایت منتشر کرده، تاکنون بالغ بر ۸ میلیون وب‌سایت با استفاده از این سرویس ساخته شده‌اند و شما نیز می‌توانید وب‌سایت دیگری را بدون زحمت خاصی بسازید.

برای استفاده از این وبسایت به http://www.imcreator.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات