وبگرد: دریافت تصاویر خام و جذاب برای استفاده های شخصی و تجاری

یک‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
امکان دریافت تصاویر خام بدون اینکه مجبور به خرید آن‌ها باشید بسیار لذت‌ بخش است. وب‌سایت‌هایی وجود دارند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند. با زومیت همراه باشید تا امروز شما را با یکی از این وب‌سایت‌ها آشنا کنیم.
تبلیغات

تصاویر خام و دست نخورده را می‌توان در مکان‌های مختلفی استفاده کرد. از طراحی بنر‌های تبلیغاتی تا ظاهر یک وب‌سایت را می‌توان با تصویر‌های جذاب رنگ و بوی دیگری بخشید. برای دریافت و استفاده از بسیاری از تصاویر خام شما مجبور به خرید مجوز استفاده از این تصاویر هستید اما برخی وب‌سایت‌ها تصاویری از عکاسان منتشر می‌کنند که بدون هیچگونه مجوز محدود کننده‌ای امکان دانلود را در اختیار شما قرار می‌دهند.

وب سایت

وب‌سایت splitshire.com تصاویر خام و زیبا را به رایگان برای دانلود در اختیار شما قرار می‌دهد، این تصاویر توسط عکاسان حرفه‌ای گرفته‌ شده‌ و در این وب‌سایت قرار می‌گیرند. خوشبختانه تصاویر این وب‌سایت در دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی وجود دارند و می‌توانید به راحتی موارد دلخواه خود را دانلود کنید.

معرفی وب سایت

سبک تصاویر، کیفیت و ظاهر آن‌ها آنقدر جذاب به نظر می‌رسند که چه برای استفاده‌های کاری و چه استفاده‌های شخصی بسیار مناسب به نظر می‌رسند. زمانی که به وب‌سایت splitshire.com وارد می‌شوید در دسته‌بندی‌های متنوع تصاویر را به ترتیب مشاهده می‌کنید؛ اما برای اینکه بخواهید دسته‌بندی مشخصی را انتخاب کنید، از بخش منو و دسته‌‌بندی‌ها می‌توانید موارد مورد علاقه‌ی خود را مشاهده کنید. با کلیک روی هر تصویر دلخواه خود می‌توانید با باز شدن تصویر در اندازه بزرگتر آن را به راحتی دانلود کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.splitshire.com/  مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات