وبگرد: مشاهده اتفاقات جهان به صورت اعداد و ارقام

یک‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سیاره‌ای که در آن قرار داریم بیشتر از ۷ میلیارد نفر روی آن زندگی می‌کنند. این ۷ میلیارد نفر در هر روز اعداد و ارقامی را به صورت مختلف تولید می‌کنند. از جمعیت تا اقتصاد، رسانه و موارد دیگر را می‌توانید در این وب‌سایت مشاهده کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت‌هایی وجود دارند که با استفاده از الگوریتم‌های مختلف از منابع موثق مختلفی آمار و ارقام مختلفی را در کنار یکدیگر جمع می‌کنند. وب‌سایت worldometers در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند جمعیت، اقتصاد، رسانه، جامعه، محیط زیست، غذا، آب، انرژی و سلامتی اطلاعات بروز و در لحظه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر دوست دارید تا به صورت لحظه‌ای تعداد افرادی که به دنیا می‌آیند یا از این دنیا می‌روند، رشد جمعیت در مقایس‌ سالانه و روزانه، تعداد ماشین‌ها و دوچرخه‌هایی که سالانه تولید می‌شوند، تعداد موبایل‌هایی که فروش رفته، تعداد ایمیل‌ها یا توییت‌های ارسال شده یا تعداد درخت‌هایی که قطع شده‌اند را مشاهده کنید. لیست اطلاعاتی که این وب‌سایت در اختیار شما قرار می‌دهد به این تعداد محدود نمی‌شود و در زمینه‌ها و دسته‌بندی‌های گوناگون می‌توانید اطلاعات مختلفی را بدست آورید.

website

در صورت علاقه به آمار و اعداد روزانه نیز می‌توانید از این اعداد و ارقام نیز استفاده کنید. بنابر گزارش وب‌سایت، منبع این اعداد و ارقام به صورت موثق است که الگوریتم‌های مختلف جمع آوری می‌شود.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.worldometers.info/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات