وبگرد: شهرها را شبیه به افراد محلی آن شهر گردش کنید

سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از ما دوست داریم کوله‌بار خود را جمع کنیم و به قصد جهانگردی از خانه بیرون بزنیم؛ اما همیشه این ترس را با خود به همراه داریم که در این سفر قرار است چگونه محل‌های دیدنی هر شهری که قصد رفتن به آن را داریم، به خوبی بشناسیم و بهترین مکان‌ها را مشاهده کنیم. امروز وب‌سایتی بسیار کاربردی برای رفع این نگرانی به شما معرفی خواهیم کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت‌هایی در دنیای اینترنت وجود دارند که می‌توانند شما را با افراد محلی هر شهر آشنا کنند تا بتوانید شبیه به همان شخص که همه‌ی گوشه و کنار شهر را می‌شناسد، به گردش و تماشای مکان‌های دیدنی بپردازید. اما چگونه یک وب‌سایت می‌تواند واسطه‌ی آشنایی شما با یک فرد مورد اعتماد از شهری که قصد سفر کردن به آن را دارید شود؟ در ادامه شیوه‌ی کار وب‌سایت withlocals را بیشتر توضیح می‌دهیم.

وب سایت

وب‌سایت withlocals به کاربران در هر شهری اجازه می‌دهد تا اشتیاق خود را برای گردش افرادی که به شهر آن‌ها سفر می‌کنند، ثبت کنند. حالا شمایی که قصد سفر به آن شهر را دارید، می‌توانید اطلاعاتی که هر شخص از شهر خود در اختیار شما می‌گذارد را ببینید و در مرحله‌ی دوم با آن شخص تماس بگیرید.

اکنون می‌توانید با خیال راحت به شهر دلخواه خود سفر کنید و با همسفر جدید و البته محلی آن شهر به گردش بپردازید، غذای محلی آن‌ها را تجربه کنید یا خیلی از موارد دیگری که شاید تنها یک فرد محلی آن شهر می‌تواند با اطلاع از آن در اختیار شما قرار دهد.

دانلود ویدیو

برای استفاده از این وبسایت به https://www.withlocals.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات