وبگرد: ساخت آسان و سریع عکس‌ های پرسنلی و رسمی

جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
عکس‌های رسمی در بسیاری از مواقع به کار می‌آیند. برای مثال از گواهینامه و شناسنامه تا شرکتی که در آن کار می‌کنید، عکسی رسمی و زیبا از شما درخواست می‌کنند. امروز وب‌سایتی به شما معرفی می‌کنیم که تهیه عکس پرسنلی را حتی با عکس‌های مختلف بسیار آسان می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت epassportphoto که در واقع برای ساخت عکس‌های پاسپورت به وجود آمده اما در عین حال می‌تواند مورد استفاده‌های دیگری نیز برای ساخت عکس‌های رسمی دیگری نیز قرار بگیرد. 

website

بسیاری از ما عکس‌های مختلفی داریم که در مواقع مختلف و به صورت لحظه‌ای و بدون برنامه‌ریزی قبلی گرفته‌ایم، بنابراین برای استفاده به عنوان عکسی رسمی مناسب نیستند. اما با وب‌سایت epassportphoto می‌توان حتی عکس‌های غیر رسمی (در صورتی که حداقل‌های لازم را داشته باشند) را به عکس‌های رسمی تبدیل کرد. بنابراین با ابزاری عالی رو به رو هستیم که در ساخت عکس‌های رسمی بسیار جالب عمل می‌کند. 

website

این وب‌سایت در ابعاد‌های مختلف و برای کشور‌های گوناگون امکان ساخت عکس رسمی را فراهم می‌کند. با ورود به وب‌سایت می‌توانید ابعاد عکس و کشور را انتخاب کنید و پس از آن بر روی Get My Passport Photo کلیک کنید. در صفحه بعد دو گزینه مواجه می‌شوید که هر دو اشتراک‌های پولی استفاده از این سرویس است اما در پایین این دو می‌توانید با انتخاب گزینه Do it Yourself به صفحه آپلود، تنظیم و در نهایت دانلود تصویر رسمی خود اقدام کنید.

website

نکته جالب درباره این وب‌سایت این است که حتی از عکس‌های غیر رسمی خود هم می‌توانید عکس‌های رسمی درآورید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم وب‌سایت epassportphoto را برای ساخت عکس‌های رسمی استفاده کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.epassportphoto.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات