وبگرد: با Cloze همه ارتباطات خود را هوشمندانه مدیریت کنید

شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ما روزانه با افراد مختلفی به شیوه‌های متفاوتی در ارتباط هستیم. اما چه می‌شد اگر سرویسی وجود داشت که می‌توانستیم با تمام افرادی که در ارتباط هستیم و همه شیوه‌های ارتباطی آن‌ها مانند تماس تلفنی، ایمیل، پیام‌کوتاه، یادداشت‌ها و حتی شبکه‌های اجتماعی را در یک جا جمع کنیم. خوشبختانه چنین سرویسی وجود دارد و Cloze نام گرفته است.
تبلیغات

در گشت و گذار اینترنتی و وبگردی‌های معمول همیشه به سرویس‌هایی برخورد می‌کنیم که در نگاه اول شاید زیاد جذاب و کاربردی به نظر نمی‌آیند اما پس از اینکه یک حساب بسازید و بخواهید چند دقیقه‌ای وقت به آن اختصاص دهید، ممکن است ناگهان متوجه فکر پشت آن سرویس شوید و نیاز بزرگی نسبت به آن حس کنید.

cloze

سرویس Cloze هم از آن وب‌سایت‌های بسیار جذاب و کاربردی است که می‌خواهد مدیریت هوشمندانه ارتباط را به انسان‌ها هدیه دهد. در واقع قضیه از این قرار است که تماس‌های صوتی، ایمیل‌ها، قرار‌های ملاقات، یادداشت‌ها و حتی مواردی از شبکه‌های اجتماعی تمام مخاطبان شما با Cloze در یک جا جمع می‌شود و تنها با سر زدن به این وب‌سایت‌ می‌توانید همه آن‌ها را مدیریت کنید و یک جا در دسترس داشته باشید. 

این سرویس به صورت بسیار هوشمندانه طراحی شده تا افرادی را که برای شما مهم هستند شناسایی کند و برای ارتباط بیشتر در معرض دید شما قرار دهد. علاوه بر اینکه ارتباطات با Cloze راحت‌تر می‌شود، این سرویس همچنین شما را ترغیب می‌کند تا بیشتر با افرادی که دوست دارید در ارتباط بمانید و به نوعی راه ارتباطی بهتر و بیشتر را به شما پیشنهاد می‌دهد و شما را به فردی اجتماعی‌تر تبدیل می‌کند.

cloze

خوشبختانه Cloze با هزاران سرویس که چندتایی از آن‌ها شامل ایمیل‌ها، تماس‌ها، اسناد، اورنوت، لینکداین، فیسبوک و توییتر است، ادغام می‌شود و همه چیز را پیش روی شما می‌گذارد. به عبارت دیگر می‌توان کلوز را یک دستیار و منشی شخصی دانست که می‌تواند همیشه شما را در ارتباط با افراد مهم قرار دهد.

اما نکته مهم دیگر درباره سرویس عالی Cloze دریافت رایگان اپلیکیشن این وب‌سایت برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS است که می‌تواند دسترسی به آن را سریع‌تر هم کند.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.cloze.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات