معرفی وب سایت روز: آموزش زبان و اطلاعات عمومی آسان‌ و لذت‌بخش

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همیشه وب‌سایت‌هایی هستند که با یک ایده تازه در زمینه‌ای وارد می‌شوند که پیش از این مدعیان زیادی داشته اما چون ایده آن‌ها تازه و نو است و روی آن فکر شده، حسابی سر و صدا می‌کنند و به محبوبیت می‌رسند. وب‌سایت Memrise از آن دست سرویس‌هایی است که هر کسی باید آن را بشناسد و اپلیکیشن آن را در گوشی خود داشته باشند. بازومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت Memrise از اپلیکیشن بسیار خوبی نیز برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS بهره می‌برد که دسترسی به دور‌ه‌های جذاب این سرویس را آسان‌تر می‌کند. از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن Memrise شاهد بیش از ۳۰۰ هزار دوره مختلف خواهید بود که همه آن‌ها هم توسط جامعه توسعه دهنده و تشکیل دهنده این برنامه ساخته شده‌اند. 

Memrise در قالب دوره‌های مجازی به کاربران خود در موضوعات بسیار متنوعی از ریاضیات و هنر تا تاریخ و جغرافیا و دوره‌های یادگیری زبان را می‌آموزد. اما یکی از قوی‌ترین بخش‌های این وب‌سایت یا برنامه، دوره‌های آموزش زبان‌های مختلف است که بر اساس گزارش خود وب‌سایت، تاکنون این سرویس توانسته ۲۸۵ میلیون کلمه را به دانش‌آموختگان خود بیاموزد.

اگر هر سرویس دیگری برای آموزش زبان استفاده می‌کنید، امروز آن را کنار بگذارید و Memrise را امتحان کنید تا از دور‌های بسیار جذاب، خلاصه، مفید و البته آموزنده آن استفاده کنید.

شما می‌توانید به طور موازی در هر تعداد دوره‌ای که خواستید در زمینه‌های مختلف به صورت رایگان شرکت کنید. برای یادگیری بهتر هم Memrise از تلفظ لغات و استفاده از تصاویر بسیار مرتبط و کاربری استفاده می‌کند تا روند آموزشی خود را از همه‌ی رقبا کامل‌تر کند. اپلیکیشن این وب‌سایت‌ هم به صورت رایگان در دسترس قرار دارد تا با جالب‌ترین و مفید‌ترین برنامه آموزشی از وقت خود استفاده کنید. 

برای استفاده از این وبسایت به https://www.memrise.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات