معرفی وب سایت روز: بهترین راه یادگیری کدنویسی

جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
علاقه به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی باعث شده تا وب‌سایت‌های زیادی در وب برای یادیگری این زبان‌ها ایجاد شوند که یکی از بهترین آن‌ها کُدآکادمی است. این تیم خود را متعهد به ارائه بهترین آموزش آنلاین کرده است. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

 وب‌سایت کدآکادمی به شما کمک می‌کند تا پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی را در مدت زمانی مشخص و به صورت دوره‌هایی از مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرید. از جمله زبان‌های برنامه‌نویسی محبوب در این‌ وب‌سایت می‌توان به HTML، CSS، Ruby، JavaScript و موراد بسیار بیشتر اشاره کرد.

این وب‌سایت از جمله اولین سایت‌هایی است که به صورت تعاملی درس‌ها را به کاربران خود آموزش می‌دهد. منظور از شیوه تعامل، به این معنی که کاربر در حین یادگیری مطالب می‌تواند کد‌های یاد گرفته را وارد کند و در همان محل خروجی را مشاهده کند.

یکی دیگر از مزایای این سایت، درس‌هایی با اندازه کوچک است که کمک می‌کند در طول دوره یادگیری انگیزه خود را برای آموزش بیشتر از دست ندهید و حجم زیادی از مطالب رو به رو شوید که ماندگاری آن‌ها در ذهن کم شود. همچنین برای یادگیری هر بخش نیز کُدآکادمی پروژه‌ای مرتبط با درسی که فراگرفته‌اید به شما نمایش می‌دهد تا آن‌ها را انجام دهید.

از خوبی دیگر این وب‌سایت یادگیری کُدنویسی، نمایش نمودار پیشرفت کاربر در طول فراگیری درس‌ها است. پیشنهاد ما این است که همین امروز یادگیری کدنویسی را با کدآکادمی شروع کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.codecademy.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات