Bulk.ir رسانه جدید شماست

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
مطالعه 4 دقیقه
دینگ! ممکن است آلارم پیامک شما صدای متفاوتی داشته باشد؛ اما هر کجا که باشید، حواستان را به خودش جلب می کند. هنگام انجام عملیات بانکی، یادآوری تمدید بیمه نامه ، افتتاح یک مرکز خرید، فروش ویژه یک فروشگاه و .... در واقع پیامک ها همراه لحظات ما شده‌اند.
تبلیغات

پیامک صرفاً یک راهکار ارتباطی نیست؛ بلکه رسانه‌ایست مؤثر که می تواند پیام شما را در زمان کوتاهی به دیگران برساند. تحقیقات نشان می دهد تبلیغات کوتاه و ساده کارآمدتر، از سایر روش ها است؛ به همین دلیل متخصصان تبلیغات و رسانه، ارسال پیامک تبلیغاتی را اولین جزء کمپین‌های حرفه‌ای می دانند.

در ادامه به معرفی یکی از سامانه های ارسال پیامک تبلیغاتی با نام Bulk.ir می پردازیم؛ باشد که از قافله تبلیغاتچی های حرفه ای جا نمانید!

Bulk.ir چیست و چطور کار می کند ؟

Bulk.ir سامانه ارسال پیامک انبوه است که از طریق اینترنت می توانید به آن دسترسی داشته باشید؛ اما با هر سامانه پیامکی که تابحال دیده اید و شنیده اید فرق دارد. از نحوه عضویت و امکانات گرفته تا هزینه ها.

چطور می توانیم پیامک بفرستیم؟

اول به راحتی آب‌خوردن عضو می شوید! آن هم مجانی! بلافاصله به محیط اختصاصی خودتان در سامانه هدایت می شوید و بله؛ می بینید که امکانات زیادی برای ارسال پیامک در اختیار شماست. حداقل کاری که می توانید انجام بدهید این است که شماره موبایل افراد مورد نظرتان را وارد کنید، متن دلخواهتان را بنویسد و روی دکمه ارسال کلیک کنید. به همین راحتی پیام شما ارسال می شود. با این تفاوت که پیام های شما 3600 برابر سریعتر از وقتی که با موبایل پیامک می فرستید، ارسال می شود!

شماره‌های مخاطبین را چگونه پیدا کنیم؟

نیازی نیست کارهای سخت انجام بدهید! اگر بخواهید به افرادی پیامک بزنید که شماره آن ها را ندارید، Bulk.ir ابزارهای دلچسبی در اختیارتان قرار می دهد. ارسال شهری یکی از این ابزارها است. این ابزار مفید، در حقیقت دنیایی از شماره های مشترکین همراه اول و ایرانسل است که بر اساس شهر ، دائمی یا اعتباری بودن دسته‌بندی شده‌اند. حتی این امکان وجود دارد که به یک پیش شماره خاص در یک شهر پیامک ارسال کنید؛ مثلاً به تهرانی هایی که شماره موبایل آن ها با 0912222 شروع می شود. صاحبان شماره های خیلی رند، مایه دار حساب می شوند و این موضوع برای تبلیغات یک مزیت حساب می شود.

آیا علاوه بر تفکیک شهری، طبقه‌بندی سنی نیز امکان‌پذیر است؟

در bulk.ir می توانید محدوده مخاطبان را دقیق‌تر کنید. مثلا برای 20 ساله ها پیامک بفرستید یا فقط خانم‌ها را مخاطب قرار بدهید. چگونه؟ با ابزاری به نام ارسال سن و جنسیت . این ابزار دست شما را می‌گیرد که به راحتی به یک محدوده سنی یا برای یک جنسیت خاص، در سطح شهر پیامک بزنید.

بیایید کمی دقیق تر شویم؛ اگر شما یک فروشگاه لباس داشته باشید و با شروع تابستان و گرم‌شدن هوا اجناس جدیدی مثل مانتوهایی با رنگ های روشن و خنک خرید کرده باشید، برای فروش بهتر چه کاری می کنید؟ اول به دنبال مشتری واقعی می گردید! مسلماً آقایان نیازی به خرید چنین لباس هایی ندارند. عمده مشتریان این لباس ها خانم های بین 20 تا 30 سال هستند. اگر به اطلاع این قشر خاص برسانید که لباس های مناسب فصل تابستان رسیده است، نانتان در روغن خواهد بود. اینجاست که ارسال سن و جنسیت می تواند به شما کمک کند و گزینه مناسبی باشد برای اطلاع‌رسانی دقیق تر و فروش بهتر.

آیا می‌توانیم بر اساس به افزار یک محله خاص پیامک بفرستم؟

چرا که نه! دستتان در انتخاب باز است. می توانید با استفاده از ارسال کد پستی به ساکنین یک منطقه خاص پیامک بفرستید. اگر چند رقم اول از کد پستی یک منطقه را بدانید، می توانید از این ابزار استفاده کنید. نگران پیدا‌کردن کدپستی نباشید؛ با یک جستجوی کوچک در اینترنت می توانید سرویس هایی را پیدا کنید که کدپستی را بر اساس شماره ثابت ارائه می کنند. در سایت پست هم اطلاعات خوبی پیدا می شود.

با قابلیت «ارسال شغلی»، بزنید وسط قلب هدف!

توسعه کسب‌و‌کار بدون افزایش فروش ممکن نیست و افزایش فروش به ارتباطات وابسته است. در بسیاری از مشاغل، مشتری عمومی وجود ندارد و کارها به صورت همکاری انجام می شود. مثال مشخص این موضوع رابطه بین عمده‌فروش و خرده‌فروش‌ها است. در Bulk.ir یک بانک استثنایی وجود دارد که هر کسب‌و‌کاری به آن نیاز دارد. بانک شماره‌های صاحبان مشاغل! این بانک واقعاً استثنایی است چون منابع تهیه آن کاملاً معتبر است و هر ماه بروزرسانی می شود. کافی است اراده کنید به همکارانتان در سراسر ایران پیامک بزنید؛ ارسال شغلی در خدمت شماست.

هزینه ارسال پیامک در این سرویس چقدر است؟

حتماً برای شما سؤال است که با این همه قابلیت که در Bulk.ir هست، قیمت ها چطور است؟ سؤال خوبی است و البته قسمت هیجان‌انگیز قضیه هم اینجاست. دست‌ها را به آرامی از جیبتان بیرون بیاورید. عضویت و استفاده از شماره های سامانه Bulk.ir مجانی است و تنها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، هزینه پیامک است. هر پیامک فقط 70 ریال! همین!

پایان رپورتاژ آگهی /.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات