تماشا کنید: آخرین معرفی محصولات نوکیا بصورت یک کمپانی مستقل در کنگره‌ی موبایل بارسلون

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
صبح دیروز و همزمان با برگزاری کنفرانس معرفی محصولات نوکیا در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، استفان‌الوپ به‌روی صحنه رفت تا در این مراسم راز سر به مهر نوکیا را که در ماه‌های اخیر شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات مختلفی از آن بودیم، رسما برای عموم معرفی کند. کمپانی فنلاندی در این مراسم بالاخره از تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی خود با نام نوکیا‌ ایکس پرده برداشت.
تبلیغات

نوکیاایکس در سه‌ نسخه و در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه خواهد شد. اما نکته‌ی جالب توجه در مورد این تلفن‌هوشمند که الوپ نیز تاکید فراوانی روی آن داشت، عدم استفاده از سرویس‌های گوگل علارغم به‌کارگیری سیستم‌عامل توسعه داده شده توسط این کمپانی است. هرچند اندروید یک سیستم‌عامل متن باز است و کمپانی‌ها و تمامی افراد می‌توانند آن را برای خود بازنویسی کرده و تغییر دهند. نوکیا مایکروسافت را جایگزین گوگل کرده است و با استفاده از این تلفن‌هوشمند می‌توان از سرویس‌های ردموندی‌ها استفاده کرد.

شاید مراسم برگزار شده توسط نوکیا در کنگره‌‌ی موبایل بارسلون آخرین مراسمی بود که این کمپانی فنلاندی بصورت مستقل برگزار کرد. مطمئنا از این پس شاهد چنین مراسمی نخواهیم بود، چراکه فنلاندی‌ها زیر پرچم مایکروسافت به فعالیت پرداخته و بصورت واحد در مراسم‌های این چنینی حضور خواهند داشت.

شاید خالی از لطف نباشد تا خلاصه‌ای از این مراسم را به‌نظاره بنشینیم تا آخرین حضور نوکیا بصورت مستقل را در چنین مراسمی را برای همیشه به یاد داشته باشیم:

لینک دانلود ویدئو

برای مشاهده کلیه مقالات مرتبط با کنگره جهانی موبایل می‌توانید به صفحه اختصاصی MWC 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات