تماشا کنید: ویژگی‌های جدید اندروید کیت‌کت برای گلکسی‌ نوت 3 و گلکسی اس 4

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید، اندروید 4.4.2 در کشور لهستان برای گلکسی‌نوت 3 عرضه شده است. اما با بروزسانی به اندروید کیت‌کت چه ویژگی‌های جدیدی به پرچمداران اندرویدی سامسونگ اضافه خواهد شد؟ با ما همراه باشید.
تبلیغات

در صورتی که شما نیز یکی از گلکسی‌نوت‌های سامسونگ را در اختیار دارید و می‌خواهید تغییرات صورت گرفته در اندروید 4.4 را مشاهده کنید، ویدئویی که در ادامه قرار گرفته است، بهترین راهنمایی برای شما است، چراکه در این ویدئو آخرین تغییرات صورت گرفته در رابط گرافیکی به نمایش گذاشته شده است. براساس گفته‌های فردی که این ویدئو را تهیه کرده است، سامسونگ برنامه‌ای را برای تغییر رابط‌کاربری خود نداشته و خبری از رابط‌کاربری جدید سامسونگ با نام Magazine UX نیز برای این تلفن‌ها نخواهد بود. رابط کاربری Magazine UX در تبلت‌های جدید تب‌پرو و نوت‌پرو استفاده شده است. احتمالا سامسونگ درصدد استفاده از این رابط کاربری در پرچمدار جدید خود گلکسی S5 است.

با این وجود سامسونگ تغییرات محسوسی در رابط کاربری اندروید کیت‌کت ایجاد نموده است که از جمله‌ی آن می‌توان به نوار ابزار شفاف با آیکون‌های سفیدرنگ روی آن، اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های که در اندروید کیت‌کت وجود دارد، می‌توان به امکان انتخاب لانچر پیش‌فرض اشاره کرد که شامل نمونه‌های شخصی سازی شده نیز می‌شود. همچنین می‌توان اپلیکیشن پیش‌فرض برای ارسال پیام‌کوتاه را نیز از بین گزینه‌های موجود انتخاب کرد.

در صورتی که از علاقمند به گوش دادن به موسیقی با استفاده از تلفن‌هوشمند خود باشید، در این نسخه قادر خواهید بود تا عکس آلبوم مورد نظر را در صفحه‌ی قفل تلفن‌هوشمند خود ملاحظه کنید. مطمئنا با عرضه‌ی رسمی نسخه‌ی نهایی اندروید کیت‌کت توسط سامسونگ برای گلکسی‌نوت 3 می‌توان تغییراتی را ملاحظه کرد که گوگل تحت پروژه‌ی Svette برای بهینه‌سازی استفاده از سیستم‌عامل خود به انجام رسانده است.

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات