Nymi، ابزاری برای تشخیص کاربر از طریق ضربان قلب در CES به نمایش در می‌آید

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌تر طی مطلبی خبر از ظهور ابزاری به نام Nymi دادیم که با استفاده از ضربان قلب کاربر قادر به شناسایی وی بود. اما مهم‌ترین کاربرد این دست‌بند، قابلیت برقراری ارتباط با گجت‌های کاربر و باز کردن قفل آن‌ها است که علاوه بر تسهیل امر استفاده از گجت‌ها، امنیت این کار را نیز بالا می‌برد، بطوریکه اگر دست‌بند به دست کاربر مورد نظر نباشد، قادر به استفاده از گجت خود نخواهد بود.
تبلیغات

هم‌اکنون خبر می‌رسد که Bionym، تولید کننده‌ی این دست بند هوشمند در نمایشگاه CES 2014 در شهر لاس‌وگاس حاضر خواهد شد. این دست‌بند اولین محصول امنیتی تولید شده در جهان می‌باشد که با استفاده از الگوی استخراج شده از فاکتورهای حیاتی انسان، قادر است تا کاربر را شناسایی و براساس آن تصمیم به باز کردن قفل گجت‌ها می‌کند. این دست‌بند با استفاده از امواج بلوتوث می‌تواند به گجت‌هایی که در نزدیکی آن قرار دارند متصل شده و داده‌هایی همچون PINهای امنیتی، گذرواژه‌ها را به ابزار مورد نظر منتقل کند.

لینک دانلود ویدئو

کارل‌مارتین مدیرعامل این کمپانی نوپا، در نمایشگاه حضور یافته و پاسخ‌گوی تمامی سوالات حاضران خواهد بود. وی به‌عنوان یکی از پرچمداران استفاده از این روش، می‌تواند نگرش درست و همچنین افق‌های این فناوری را برای حاضران تشریح کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات