تماشا کنید: تبلیغ گوشی Moto X در مجله Wired به شما اجازه می‌دهد قبل از خرید، رنگ‌های مختلف گوشی را به صورت کاملا پویا مشاهده کنید

جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
طراحی تبلیغات تعاملی مناسب در فضای مجازی یکی از دغدغه‌های همیشگی بازاریابان حرفه‌ای بوده است. این موضوع در مورد تبلیغاتی که در مجله‌ها و روزنامه‌ها چاپی درج می‌شوند نیز صدق می‌کند. موتورولا در مجله Wired که یکی از همین مجله‌ها است، به تازگی یک تبلیغ جدید و نوآورانه از گوشی موتو ایکس منتشر کرده که با استفاده از لامپ‌های LED می‌توان رنگ‌های گوناگون این گوشی را به صورت کاملا پویا مشاهده کرد.
تبلیغات

اوایل امسال بود که مجله فوربس در اقدامی هوشمندانه اقدام به چاپ تبلیغی از سرویس آفیس 365 مایکروسافت کرد که در آن، یک روتر جیبی ساخت اپراتور قدرتمند مخابراتی آمریکا یعنی ورایزون قرار داشت که کاربر می‌توانست به مدت 15 روز با استفاده از آن از خدمات اینترنت پر سرعت این اپراتور برای کنکاش وب و البته استفاده از سرویس آفیس 365 مایکروسافت استفاده نماید.

اما ابتکار مجله وایرد در نشر تبلیغ گوشی موتو ایکس موتورولا را می‌توان برگ برنده این مجله در حوزه تبلیغات چاپی دانست. این مجله با قرار دادن 3 لامپ LED کوچک در یک صفحه کاغذی، به همراه چهار باتری از جنس یون لیتیوم، یک تبلیغ کاملا تعاملی از این گوشی را منتشر کرده است. این تبلیغ که محوریت اصلی آن بر روی قابلیت شخصی سازی گوشی موتوایکس متمرکز شده، به کاربر اجازه می‌دهد با انتخاب یک رنگ از میان رنگ‌های موجود، رنگ گوشی را به صورت زنده مشاهده کند.

با استفاده از این قابلیت می‌توان یازده رنگ مختلف را بر روی گوشی امتحان کرد. فقط کافی‌است بر روی رنگ آبی تپ کنید تا رنگ گوشی آبی شود؛ می‌توانید همین کار را با 10 رنگ گوناگون دیگر نیز امتحان کنید.

این تبلیغ چند ثانیه پس از آن‌که کاربر از آن استفاده نکند به صورت خودکار غیرفعال می‌شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

آژانس تبلیغاتی Digitas که از شش ماه گذشته، مامور به طراحی این تبلیغ شده بود، و در اصل، ابتکار این تبلیغ نیز حاصل ذهن خلاق کارشناسان آن می‌باشد گفته که بیش از 150,000 نسخه از این مجله اختصاصی وایرد در شهرهای نیویورک و شیکاگو توزیع خواهد شد. بنابراین افرادی که مایل به خرید این مجله باشند می‌توانند آن‌را از روزنامه‌فروشی‌ها خریداری نمایند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به این تبلیغ جالب را مشاهده کنید:

نظر شما در مورد این تبلیغ گوشی موتو ایکس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات