تماشا کنید: مقایسه تمام گوشی‌های سری نکسوس

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
گوگل پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان پرچمدار جدید خود را رسما به بازار عرضه کرد. نکسوس 5 با بهره‌گیری از قیمت مناسب در کنار امکانات سخت‌افزاری بالا، فاکتور دیگری را نیز برای متفاوت بودن داشت و آن برخورداری از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید است. نکسوس 5 پس از عرضه از جنبه‌های مختلفی همچون سایز و جنس بدنه، مشخصات فنی و دوربین مورد مقایسه قرار گرفته است، اما شاید مقایسه آن با نسل‌های پیشین گویای نکات جالبی باشد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تلفن هوشمند نکسوس 5 گوگل به‌همراه نسخه‌ی جدیدی سیستم‌عامل اندروید یعنی کیت‌کت به بازار عرضه شده است. دومین محصول مشترک تولید شده توسط ال‌جی و گوگل قیمت بسیار مناسبی داشته و امکانات خوبی را در قبال قیمت نسبتا مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امکانات سخت‌افزاری ارائه شده در نکسوس 5 را می‌توان به‌راحتی با پرچمداران بازار مقایسه کرد، هرچند از لحاظ قیمت، نکسوس 5 برنده‌ی بلامنازع این مقایسه است.

سری نکسوس گوگل، همیشه یکی از توانمند‌ترین محصولات موجود در زمان ارائه بوده که می‌توان نکسوس 5 را نمونه‌ی بارز این سری خواند. ویدئوی فوق تمامی تلفن‌های هوشمند تولید شده تحت برند نکسوس را باهم مقایسه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات