تماشا کنید: مقایسه نکسوس 5 با Nexus 4 و Note 3 و Galaxy S4 و Moto X و HTC One

سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
نبرد بزرگان، بهترین عنوانی است که می‌توان بوسیله‌ی آن این مقایسه را توصیف کرد. ویدئوی موجود شامل مقایسه‌ی تلفن‌های نام‌برده از جنبه‌ی اندازه و کیفیت ساخت بدنه است. تمامی تلفن‌های هوشمند اندرویدی که لقب پرچمدار را برای خود کسب کرده‌اند جز ال‌جی جی 2 در این نبرد تن‌به‌تن حضور دارند.
تبلیغات

مطمئنا نکسوس 5 از لحاظ کیفیت بدنه حرفی برای گفتن در مقابل HTC One ندارد، چراکه محصول گوگل بدنه‌ای تماما پلاستیک دارد، اما با این وجود این گوشی بسیار سبک‌تر بوده و خوش‌دست‌تر است. اگر در نظر دارید تا از گوشی‌ خود حس خوبی را دریافت کنید، بهترین انتخاب موتو ایکس یا شاید HTC One باشد. ارگونومی Moto X باعث می‌شود تا تلفن به خوبی در دست جای بگیرد. از نظر اندازه فاصله‌ی بسیار زیادی بین موتو ایکس و نکسوس 5 وجود دارد، اما این به معنی نامناسب بودن اندازه‌ی پرچمدار گوگل نیست، حتی مات بودن جنس بدنه‌ی آن احساس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.

از نظر خصوصیات سخت‌افزاری، نکسوس 5 یکی از قوی‌ترین رقبای موجود در بازار و در این مبارزه‌ی رو در رو است، چراکه این تلفن از یک صفحه‌ی نمایش فول اچ‌دی به‌‌همراه پردازنده‌ی اسنپدراگون 800 بهره می‌گیرد. اما سوال اصلی در مورد کیفیت دوربین نکسوس 5 و عمر باتری آن بی‌پاسخ مانده است. آیا نکسوس 5 می‌تواند از لحاظ تامین انرژی در میان رقبای قدری همچون موتوایکس و ال‌جی جی ‌2 حرفی برای گفتن داشته باشد یا نه؟

نظر شما در ان مورد چیست؟ شما کدامیک از تلفن‌های هوشمند را انتخاب می‌کنید؟ نظر خود را با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات