تماشا کنید: تلفن G Flex ال‌جی واقعا انعطاف‌پذیر است

سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
همه می‌دانیم که تلفن‌های هوشمند G Flex ال جی و Galaxy Round سامسونگ از صفحه نمایش انطعاف‌پذیر OLED بهره می‌برند، اما از آنجایی که دیگر قطعات این محصولات انعطاف‌پذیر نیستند این تلفن‌ها تنها به صورت خمیده عرضه شده‌اند و هنوز نمی‌توان آن‌ها را به میل خود انحنا داد، اما در این ویدیو مشاهده خواهید کرد که G Flex ال جی تا حدودی انعطاف‌پذیر است و تغییر شکل می‌دهد.
تبلیغات

تلفن G Flex ال جی انحنای شبیه به کمان در قسمت بالا و پایین گوشی دارد که به اعتقاد سازنده آن، باعث بهبود ارگونومی تلفن می‌شود.

در ادامه ویدیویی را مشاهده خواهید کرد که در آن نشان داده می‌شود تلفن G Flex با فشار از حالت خمیده به صاف تغییر شکل می‌‌دهد البته این تغییر شکل دائمی نیست و پس از برداشتن فشار، تلفن مجددا به حالت خمیده بر می‌گردد. همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، میزان فشار وارده به گوشی نیز باید زیاد باشد.

تلفن منحنی شکل G Flex ال‌جی از یک صفحه نمایش 6 اینچ OLED با رزولوشن 720p، پردازنده Snapdragon 800 و دو گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. فناوری جالب توجه و خاصی که ال جی در این تلفن بکار برده، قابلیت ترمیم خودکار بدنه است. این بدین معناست که اگر برروی بدنه تلفن خط و خش بیافتد پس از مدتی بدنه بصورت خودکار این خط و خش‌ها را ترمیم می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این فناوری به مقاله «تلفن هوشمند خمیده LG، قاب پشتی را به صورت خودکار ترمیم می‌کند» مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات