تماشا کنید: ویدیوی نمایش قابلیت‌‌های چند-وظیفگی در Xbox One

پنج‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
ایکس‌باکس بعدی به زودی رونمایی می‌شود و دو ویدیو جدید از آن منتشر شده است.
تبلیغات

این روزها با نزدیک شدن تاریخ عرضه نسل بعد کنسول‌های بازی در بازارهای جهانی، تب و تاب زیادی در وبسایت‌های تکنولوژی برپاست و همه در انتظار آن هستند تا ببیند که آن همه ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری که وعده داده شده جامه حقیقت را بر تن می‌کنند یا خیر. در همین راستاٰ دو ویدیو در اینترنت از نسخه Developer Kit کنسول Xbox One که در اختیار بعضی از توسعه‌دهندگان قرار داده شده است، منتشر شده که در آن‌ها بعضی از ویژگی‌های کنسول بازی نسل بعدی مایکروسافت را به نمایش می‌گذارد.

یکی از وعده‌های مایکروسافت در رابطه با ایکس باکس بعدی، کنسول نسل هشتمی‌اش، چند وظیفگی یا مالتی تسکینگ سریع و ساده آن است که به کاربران اجازه می‌دهد دو برنامه متفاوت را به  طور همزمان و بدون آنکه پردازش یکی از آن‌ها ناتمام باقی بماند، اجرا کنند.

ویدیوی اول، این مدعا را ثابت می‌کند و در آن قابلیت مالتی تسکینگ نرم و روان کنسول به نمایش در می‌آید. این ویدیو که در آن یکی از کاربران با کمک این قابلیت، همزمان در حال اجرای بازی Killer Instict و تماشای ویدیو در یوتیوب می‌باشد، در زیر قابل مشاهده است. 

ویدیوی دوم نیز به قابلیتی با نام "Wingman" می‌پردازد که به کمک آن، راهنمایی‌ها و اطلاعات گوناگونی از بازی پیش روی شما در گوشه مانیتور یا صفحه تلویزیون نقش می‌بندد و شما را در کسب راهنمایی و اطلاعات لازم از بازی یاری می‌کند. در این ویدیو،  این

قابلیت در یک بازی به نمایش در آمده است که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات