تماشا کنید: چرا لومیا 2520 بخریم؟

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
سه‌شنبه‌ی هفته ی پیش، نوکیا محصولات جدید خود که شامل تبلت لومیا 2520 نیز می‌شد را معرفی کرد. حال نوکیا ویدیویی را منتشر نموده که در آن، «درِک دیداسکلو» نائب رئیس بخش گوشی‌های موبایل نوکیا، به تشریح دلایل خرید تبلت جدید نوکیا یعنی لومیا 2520 می‌پردازد.
تبلیغات

از نظر درِک، نوکیا برخلاف سایر تبلت‌های WiFi موجود در بازار، با در نظر گرفتن قابلیت‌های لازم برای یک محصول قابل حمل طراحی و تولید شده است. باتری این تبلت قابلیت تامین انرژی برای 11 ساعت استفاده‌ی مداوم را داراست و همچنین قادر است تا به شبکه‌های LTE در سراسر جهان متصل شود. صفحه‌ی نمایش لومیا 2520 عملکرد قابل قبولی را در محیط‌های پرنور داراست و از این رو به خوبی می‌توان از آن در محیط‌های خارج از منزل استفاده نمود.

این تبلت با سایر گوشی‌های سری نوکیا نیز همخوانی بالایی دارد تا اپلیکیشن‌های نوکیا همچون Nokia Music، Nokia Cam، Here Maps و StoryTeller در تبلت به عنوان مکمل تلفن مورد استفاده قرار گیرند.

لومیا 2520 عضویی از خانواده‌ی لومیا است واشتراکاتی را با سایر محصولات تولید شده از این سری دارد، شاید می‌توان این عامل را دلیل نامگذاری تبلت با نام لومیا دانست.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات