تماشا کنید، ویدیو تبلیغاتی تلفن Moto X موتورولا: دستیار صوتی جدید گوگل، سیستم مدرن نمایش اعلانیه‌ها و روش جدید فعال کردن دوربین

دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
براساس ویدیویی که به تازگی به بیرون درز کرده، تلفن جدید گوگل با نام Moto X دارای قابلیتی است که همواره به صدای محیط گوش می‌دهد تا هر زمان که کاربر دستوری را ارسال کرد به آن پاسخ دهد. این بدین معناست که برای فعال کردن دستیار صوتی در Moto X نیازی به فشار دادن دکمه نیست. علاوه بر این گوگل روش جدیدی را برای نمایش اعلانیه‌ها و همچنین فعال کردن دوربین اضافه نموده است.
تبلیغات

این ویدیو توسط Ausdroid منتشر شده و در آن نشان داده می‌شود که کاربر بدون فشار دادن هیچ دکمه‌ای از طریق دستور صوتی، گزارش آب هوا را از Google Now طلب می‌کند. برای فعال کردن دستیار صوتی در تلفن Moto X تنها کافی است عبارت OK Google Now را به زبان بیاورید.

در این ویدیو گفته می‌شود که با تلفن صحبت کن تا آن صدای شما را یاد بگیرد.

به این ترتیب یکی از قابلیت‌های کلیدی Moto X امکان دریافت دستور صوتی و ارتقاء Google Now است. همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، استفاده از دستیار صوتی در Moto X بسیار آسان و جذاب شده است.

در این ویدیو همچنین سیستم هشدار خاص Moto X نشان داده می‌شود که در آن به جای چراغ چشمک زن LED که از طریق آن نمی‌توان متوجه شد که چه نوع اعلانیه‌ای دریافت شده، از طریق روشن شدن نمایشگر و نمایش یک تصویر، کاربر را متوجه پیامک جدید، ایمیل نخوانده، تماس از دست رفته و غیره می‌کند. در واقع نور ایجاد شده از صفحه نمایش همانند فلاش، کاربر را مطلع می‌کند و سپس برای لحضاتی تصویری برروی صفحه شکل می‌گیرد که در آن، نوع اعلانیه مشخص شده است.

در نهایت در این ویدیو از روش جدیدی برای دسترسی به دوربین تلفن پرده برداشته می‌شود. برای فعال سازی دوربین در Moto X تنها کافی است زمانی که تلفن را در دست دارید، دست خود را به شکل خاصی بچرخانید تا دوربین فعال شود.

برای عکاسی نیز تنها کافی است هر جای صفحه را که تمایل دارید فشار دهید و نیازی به فشار دادن دکمه لمسی شاتر نیست.

موتو ایکس اولین تلفن موتورلا است که تحت نظارت کامل گوگل طراحی شده است و انتظار می‌رود در تابستان امسال روانه بازار شود. در انتهای ویدیو گفته می‌شود که احتمالا در ماه آینده گوگل رسما Moto X را معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات