گوشی داریا باند / Daria Bond در دست پسر جوان با لباس سبز

بررسی ویدیویی داریا باند؛ ادعاهای بزرگ، نگرانی‌های بزرگ‌تر [تماشا کنید]

یک‌شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰مطالعه 1 دقیقه
صرف‌نظر از تمام نگرانی‌ها بر سر بومی‌سازی موبایل، داریا باند نه از لحاظ عملکردی، نه قیمتی، برتری قابل‌توجهی به میان‌رده‌های نام‌آشنای بازار ندارد.
تبلیغات

زمزمه‌ی بومی‌سازی در بازار موبایل از سال‌ها قبل شنیده می‌شد؛ اما رونمایی داریا باند، موبایلی نیمه‌ایرانی که وعده‌های بزرگی در پشت خود می‌بیند، باردیگر تولید گوشی ملی را بر سر زبان‌ها انداخته است.

داریا باند روی کاغذ دستگاه شایسته‌ای به‌نظر می‌رسد؛ با موبایلی طرفیم که سخت‌افزار مناسبی دارد و طراحی‌اش با اینکه بی‌نقص نیست، حداقل هویت مشخصی دارد؛ اما در عمل نه از نظر قیمتی، نه عملکردی، مقابل میان‌رده‌های نام‌آشنایی همچون گلکسی A34 و ردمی نوت ۱۲ پرو 5G، حرفی برای گفتن ندارد.

تماشا در یوتیوب

زومیت در ویدیو بالا گوشی داریا باند را از جوانب مختلف بررسی کرده تا ضمن آشنایی با این محصول خبرساز، بفهمید که چه آینده‌ای در انتظار بازار موبایل است.

قیمت گوشی داریا باند باعث می‌شود این محصول در بازار رقبای توانمندی مثل گلکسی A34 داشته باشد. اگر رونمایی محصولاتی همچون باند یا سایر محصولات ایرانی و نیمه‌ایرانی به‌معنی خداحافظی با گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی باشد، قطعاً دیدگاه عموم درباره‌ی گوشی ایرانی منفی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات