پوشش زنده رویداد WWDC 2023 اپل دوشنبه ساعت ۲۰ [تمام شد]

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
رویداد WWDC 2023
رویداد WWDC 2023، مهم‌ترین رویداد دهه‌ی اخیر اپل، دوشنبه‌شب برگزار می‌شود و زومیت پوشش زنده و گسترده‌ای از این مراسم خواهد داشت.
تبلیغات

بالاخره انتظارها به‌پایان رسید؛ اپل رویداد WWDC 2023 برای معرفی جدیدترین دستاوردهای نرم‌افزاری‌اش را دوشنبه‌شب ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌کند؛ اما آنچه بر جذابیت رویداد امسال می‌افزاید، رونمایی از هدست واقعیت افزوده‌ی اپل است.

بسیاری از کارشناسان، رویداد WWDC 2023 را مهم‌ترین رویداد یک دهه‌ی اخیر می‌دانند؛ چراکه در کنار معرفی جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌های عامل اپل، در این رویداد نرم‌افزاری، شاهد رونمایی محصول سخت‌افزاری نیز خواهیم بود که به‌صورت کامل در دوره‌ی مدیریت تیم کوک توسعه یافته است.

تماشا در آپارات

گفته می‌شود که اپل علاوه‌بر معرفی هدست واقعیت افزوده و نسخه‌ی جدید سیستم‌های عامل خود، از چند مدل کامپیوتر مک شامل مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی و احتمالا مک استودیو ۲۰۲۳ نیز پرده برخواهد داشت.

به‌رسم هرسال، زومیت رویداد WWDC 2023 را به‌صورت زنده و ویدیوی پوشش خواهد داد؛ از طرف دیگر توصیه می‌کنیم که برای اطلاع از اخبار لحظه‌ای و اتفاقات مراسم اپل، سایت و صفحه‌ی زومیت در شبکه‌های اجتماعی توییتر، اینستاگرام و تلگرام را دنبال کنید.

اپل واچ و ۱۰ اشتراک ۶ ماهه‌ی سیب‌اپ

زومیت با همکاری اپ‌استور سیب‌اپ برای دنبال‌کنندگان رویداد WWDC 2023، جوایزی را نیز در نظر گرفته است:

  • برای کاربرانی که پوشش زنده‌ی زومیت را دنبال می‌کنند: یک ساعت هوشمند اپل واچ SE 2022
  • برای کاربرانی که زیر همین پست، کامنت می‌گذارند و اطلاعاتشان کامل است: پنج اشتراک شش‌ماهه‌ی سیب‌اپ
  • برای کاربرانی که زیر ویدیوی جمع‌بندی اتفاقات بعد از رویداد در یوتیوب کامنت می‌گذارند: پنج اشتراک شش‌ماهه‌ی سیب‌اپ

مشتاقانه در انتظار شنیدن نظرات شما هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات