تماشا کنید: سلام به ۱۴۰۲ [به‌روزرسانی: برندگان جوایز مشخص شدند]

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
لوگو زومیت در بین گل و پس زمینه قرمز
در سالی که گذشت قطعی‌های گسترده‌ی اینترنت را تجربه کردیم، داغ‌دار شدیم و سختی‌های زیادی کشیدیم؛ اما ۱۴۰۲ اینجا است و ناامیدی معنایی ندارد.
تبلیغات

۱۴۰۱ با هر متر و معیاری، سال سختی بود. گرانی به بیشترین حد رسید، تورم روند همیشگی‌اش را طی کرد و تهیه‌ی جدیدترین گجت‌های فناوری سخت و سخت‌تر شد. حال‌که به پایان ۱۴۰۱ رسیده‌ایم، به سال جدید بسیار امیدواریم و با #زومیت۱۴۰۲ سال جدید را شروع می‌کنیم.

زومیت در سال گذشته ده‌ها هزار مقاله منتشر کرد، با ویدیوهای پرتعداد به استقبال شما آمد و با بررسی‌های تخصصی و راهنمای خرید سعی کرد چشم شما را به دنیای فناوری بازتر کند. در پایان ۱۴۰۱ زمانش رسیده که همه با هم به دفتر زومیت برویم.

تماشا در یوتیوب

به مناسبت پایان سال ۱۴۰۱ تصمیم گرفتیم جوایز متنوعی به کاربران‌مان اعطا کنیم. در بین تمامی کاربرانی که در زیر پست ویدیوی بالا در یوتیوب و همین پست در سایت زومیت کامنت بگذارند و حساب یوتیوب زومیت را سابسکرایب کنند، قرعه‌کشی خواهیم کرد. قرعه‌کشی بعد از پایان تعطیلات نوروز انجام خواهد شد.

به‌روزرسانی

همان‌طور که وعده دادیم، قرعه‌کشی ویدیوی «گذر از ۱۴۰۱» انجام شد و برندگان جوایز آن مشخص شدند. به‌زودی برای تعیین‌تکلیف جوایز و ارسال آن‌ها، با برندگان تماس خواهیم گرفت.

برندگان قرعه‌کشی

  • مسواک برقی Smart Sonic Toothbrush: کاربر با نام کاربری @sobhun
  • پاوربانک 10000 hoco J40: کاربر با نام کاربری @ghedis
  • هدست وایرلس hoco E43 Plus: کاربر با نام کاربری @mahsa123
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات