تماشا کنید: ویدئوهای تبلیغاتی محصولات معرفی شده در رویداد Peek Performance اپل

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
مطالعه 3 دقیقه
ویدئوهای تبلیغاتی مختلفی برای معرفی بهتر قابلیت‌های محصولات جدید اپل در کانال یوتیوب اپل به اشتراک گذاشته شده‌اند.
تبلیغات

سرانجام رویداد Peek Performance برگزار شد و اپل جدیدترین محصولات خود را معرفی کرد. مراسم امشب پر بود از اتفاقات جذاب و دستگاه‌های قدرتمندی که قرار است به‌زودی در قفسه‌های بازار دیده شوند. اپل Peek Performance را با به رخ کشیدن موفقیت‌های Apple TV+ شروع کرد و با نشان دادن دستگاه‌های جدیدش به کار خود ادامه داد. از محصولات معرفی‌شده می‌توان به نسل جدید آیفون‌های مقرون‌به‌صرفه SE و آیپد ایر ۵ اشاره کرد که توجه افراد بسیاری را به خود جلب کردند.

اکنون ویدئوهای جدیدی در کانال یوتیوب اپل منتشر شده‌اند که ما را بیشتر با محصولات جدید اپل آشنا می‌کنند. در ادامه بیشتر این ویدئوها را گردآوری کرده‌ایم تا شما بتوانید به‌راحتی آن‌ها را تماشا کرده و لذت ببرید.

ابتدا سراغ ویدئوی مربوط به رنگ جدید آخرین مدل گوشی‌ هوشمند اپل می‌رویم. اپل گوشی آیفون ۱۳ را به‌صورت پیش‌فرض در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، صورتی و قرمز عرضه کرد. حتی شاهد عرضه‌ی آیفون ۱۳ پرو در رنگ‌های خاکستری، طلایی، نقره‌ای و آبی بودیم. اما تیم کوک، مدیرعامل اپل، در کنفرانس مطبوعاتی Peek Performane گفت این شرکت قصد دارد این دو گوشی هوشمند را در رنگ سبز نیز عرضه کند. بین رنگ سبز آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو تفاوت‌هایی وجود دارد. اپل رنگ سبز آیفون ۱۳ پرو را که مات به‌نظر می‌رسد، سبز آلپاین خطاب می‌کند.

طرفداران اپل مدت‌ها منتظر نسل جدید آیفون SE بودند و سرانجام امشب آن را مشاهده کردند. بدنه‌ی نسل سوم آیفون SE از جنس شیشه‌ است. درواقع نسل سوم گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی اپل نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی گوشی آیفون ۸ را تداعی کرده و از صفحه‌نمایشی ۶۰ هرتزی و ۴٫۷ اینچی رتینا دیسپلی استفاده می‌کند. SE 3 اپل به دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری ISP و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی مجهز است.

اپل رویداد Peek Performance را به‌عنوان مکانی برای معرفی تراشه‌ی M1 Ultra با CPU بیست هسته‌ای و گرافیک ۲۱ ترافلاپسی استفاده کرد.‍ M1 Ultra ترکیبی از دو تراشه‌ی M1 Max است و از گرافیک ۶۴ هسته‌ای بهره می‌برد. کوپرتینویی‌ها این تراشه را در دل کامپیوتر دسکتاپ مک استودیو به‌کار برده‌اند.

آیپد ایر ۵ یکی از جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در رویداد امشب بود. دستگاهی که از تراشه‌ی M1 درون خود استفاده می‌کند و قصد دارد تمام رقبا را به سرعت پشت سر بگذارد. این تبلت جذاب از لوازم جانبی متعددی نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی استفاده شده در آن نیز ۱۲ مگاپیکسلی بوده و می‌تواند سوژه را در مرکز صفحه نگه دارد.

مک استودیو در رویداد Peek Performance رونمایی شد؛ این دستگاه به تراشه‌ی قدرتمند M1 Ultra مجهز است و بین مک پرو و ​​مک مینی قرار می‌گیرد. مک استودیو درگاه‌های بیشتری درمقایسه‌ با مک مینی دارد. پشت مک استودیو ۴ پورت تاندربولت، یک درگاه اترنت ۱۰ گیگابیتی، دو پورت USB-A، یک درگاه HDMI و یک جک صدا دیده می‌شود. در ویدئوی منتشر شده برای معرفی این محصول، بخش‌های مختلف آن به خوبی نمایش داده می‌شوند.

نظر شما همراهان زومیت درباره‌ی محصولات معرفی شده در این رویداد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات