نگاه نزدیک به سناریوهای سوپر دیوایس هواوی در دفتر کار هوشمند، ورزشی و سرگرمی

چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رشد فناوری در ابعاد گوناگون باعث شده است نیاز به ارتباط میان دستگاه‌های مختلف از اهمیت بیشتری برخوردار شود. هواوی در تلاش است تا به اکوسیستم منحصر‌به‌فردی دست پیدا کند که در این مطلب، بیشتر درباره‌اش توضیح خواهیم داد.
تبلیغات

هواوی سرمایه‌گذاری هنگفت در بخش تحقیق‌و‌توسعه را به‌ یکی از اصول خود تبدیل کرده است؛ به‌همین‌دلیل، سیستم‌عامل جدید خود، یعنی Harmony OS را ارائه کرده است که از ابتدایی‌ترین مراحل، آن را به‌عنوان ساختاری برای ایجاد ارتباط پایدار و ایمن و ساده بین دستگاه‌های مختلف توسعه داده است.

در قلب سیستم‌عامل Harmony OS، هواوی قابلیتی را به‌عمل رسانده است که امکان ارتباط با تمامی خصوصیات یادشده را فراهم می‌کند. این قابلیت Super Device نام دارد که بدون نیاز به برنامه‌‌های جانبی امکان اتصال دستگاه‌های مختلف هواوی را فقط با یک تماس ساده ایجاد می‌کند.

در این اکوسیستم، از دو فناوری ارتباطی بر بستر NFC و Wi-Fi استفاده شده است که قابلیت‌های زیادی به‌کمک آن دراختیار کاربر قرار می‌گیرد؛ از‌جمله امکان نمایش صفحه‌نمایش یک دستگاه روی دیگری و کار هم‌زمان با آن، جابه‌جایی اطلاعات سریع و بی‌تأخیر و کنترل تمامی دستگاه‌ها با یک موس و کیبورد‌.

در هر حالت، استفاده از قابلیت Super Device امکان به‌کاربردن دستگاه‌های مختلفی وجود دارد. در این مطلب، با تعدادی از سناریوهای کاربردی این سیستم آشنا خواهیم شد. در‌ادامه همراه زومیت باشید:

سناریو دفتر کار هوشمند

سناریو سرگرمی

سناریو ورزشی

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی اکوسیستم هواوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات