گزارش زومیت از مدرسه‌ی داتین و امکاناتی که برای برنامه‌نویسان تازه وارد فراهم می‌کند

یک‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
داتین یکی از شرکت‌های فعال در حوزه راهکارهای بانکی و بیمه‌ای است که با راه‌اندازی مدرسه‌ی داتین سعی دارد با جذب و آموزش نیروی‌ جوان، افراد زیادی را آماده ورود به بازار کار و فعالیت جدی‌تر کند.
تبلیغات

داتین سابقه تأمین زیرساخت نرم‌افزاری بانک‌های پاسارگاد، سپه، قرض‌الحسنه رسالت، گردشگری و توسعه تعاون و بیمه‌هایی مانند پاسارگاد، کوثر، باران و حکمت صبا را در کارنامه دارد. این شرکت سال گذشته برای ایجاد ارتباطی میان صنعت و دانشگاه سازوکاری به‌ نام «مدرسه داتین» را راه‌اندازی کرد. درواقع، داتین قصد داشت با تعلیم افراد مستعد و باانگیزه در این مرکز کمک کند تا آن‌ها روی مباحثی متمرکز شوند که در آن به یادگیری بیشتری نیاز دارند و از این طریق، تجربه‌های لازم را برای ورود به دنیای کسب‌وکار به‌دست آورند.

مدرسه داتین در ابتدا تنها در دو عنوان شغلی «برنامه‌نویس جاوا» و «دات‌نت» کارآموز جذب کرد. سال گذشته با هدف توسعه مدرسه و افزایش فارغ‌التحصیلان مدرسه داتین، دو ردیف شغلی «کارشناس شبکه» و «کارشناس میز خدمات» نیز اضافه شدند. داتین از آغاز مهر ۱۴۰۰ اعلام کرد که «کارشناس عملیات» نیز برای پوشش شغل‌های مربوط به تولید و نگه‌داری نرم‌افزار می‌پذیرد.

در ادامه همراه باشید تا در قالب ویدئو با مدرسه‌ی داتین بیشتر آشنا شوید:

تماشا در آپارات

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس وب‌سایت مدرسه‌ی داتین مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات