معرفی صرافی آنلاین بیت پین؛ بازار حرفه‌ای خرید و فروش ارز دیجیتال

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ارز‌های دیجیتال هر روز باارزش‌تر از همیشه می‌شوند و سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند آینده درخشانی را به تصویر بکشد؛ اما شروع به سرمایه‌گذاری و انتخاب پلتفرم در بازار فعال از اهمیت بسزایی برخوردار است. در ادامه با صرافی آنلاین بیت‌پین بیشتر آشنا می‌شویم.
تبلیغات

بیت‌پین محصول شرکت سنا ایمن مبادله از گروه شرکت‌های مطرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری و حقوقی به‌همراه تیمی از خبرگان حوزه فناوری و مدیریت مالی است.

با‌‌‌توجه‌‌‌به اینکه بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال دارایی امن و مهمی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و امنیت و سادگی این معاملات در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است، این تیم تصمیم به ایجاد سیستمی امن، ساده و حرفه‌ای با درنظرگرفتن الزامات قانونی و حقوقی برای سرمایه‌گذاران، بازرگانان و فعالان کسب‌وکار به‌منظور سرمایه‌گذاری و استفاده از ارزهای دیجیتال گرفت.

بیت‌پین برای ایجاد تجربه‌ی کاربری مناسب، از جدید‌ترین ابزار و تکنولوژی‌های روز بازار استفاده کرده است. برای آشنایی بیشتر با بیت‌پین درادامه همراه زومیت باشید.

تماشا در آپارات

برای استفاده از صرافی آنلاین بیت‌ پین می‌توانید از وب‌سایت این مجموعه استفاده کنید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن اندروید بیت پین را به صورت مستقیم یا از کافه بازار دانلود کنید. فراموش نکنید این صرافی آنلاین از طریق پلتفرم تحت وب در دسترس قرار دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات