معرفی امکان خرید و فروش صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اپلیکیشن سیگنال

یک‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
صندوق‌های سرمایه‌گذاری یکی از روش‌های مطمئن در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری در بورس شناخته می‌شوند که ریسک‌های به‌مراتب کمتری از فعالیت مستقیم دارد. در این ویدئو با قابلیت جدید اپلیکیشن سیگنال بیشتر آشنا می‌شویم.
تبلیغات

در کشورهای مختلف، مردم تشویق به سرمایه‌گذاری می‌شوند؛ اما این سرمایه‌گذاری باید در کجا انجام شود که هم بازدهی خوبی برای سرمایه‌گذاران داشته باشد و هم رشد اقتصادی کشور را رقم بزند؟ در تمام نقاط جهان، یکی از بهترین پاسخ‌ها «بورس» است؛ اما چطور می‌توان از مردم انتظار داشت همگی تحلیل تکنیکال و فاندانتال و عرضۀ اولیه و امثال این‌ها را بلد باشند و هر روز چند ساعت وقت بگذارند که کدام سهم را بخرند و کدام را بفروشند؟

سرمایه‌گذاری در بورس به دو صورت مسقیم و غیرمستقیم انجام می‌شود. سرمایه‌گذاری مستقیم را افراد محدودی انجام می‌دهند که تخصص کافی و کاملی از این بازار دارند؛ اما سرمایه‌گذاری غیرمستقیم به این معنا است که مردم سرمایه‌خودشان را دراختیار متخصصان قرار می‌دهند تا آن‌ها روال‌های سرمایه‌گذاری را پیش ببرند. یکی از مهم‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری غیرمستقیم، سپردن پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری است. در‌حال‌حاضر، بیش از ۲۰۰ صندوق سرمایه‌گذاری در کشور با مجوز و تحت نظارت سازمان بورس کار می‌کنند.

شاید برایتان سؤال باشد که از بین این ۲۰۰ صندوق کدام را انتخاب کنید. در این مرحله است که اپلیکیشن سیگنال وارد کار می‌شود و به شما در مشاهده و مقایسه‌ی این صندوق‌ها و بعد در خرید و فروش از صندوق‌های سرمایه‌گذاری کمک می‌کند.

تماشا در آپارات

برای دانلود اپلیکیشن سیگنال می‌توانید از وب‌سایت سیگنال استفاده کنید. آیا شما تجربه‌ی استفاده از اپلیکیشن سیگنال دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات