در ساختمان مرکزی مایکروسافت چه خبر است؟

پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت یکی از خارق‌العاده‌ترین شرکت‌های تأثیرگذار محسوب می‌شود که تاکنون دنیا به خودش دیده است. تا حالا فکر کردید که محیط کاری کارمندان مایکروسافت چطوری است؟ در این ویدئو از زومیت با مقر اصلی مایکروسافت آشنا می‌شویم.
تبلیغات

دفتر اصلی مایکروسافت شبیه به دفترهای چندطبقه شرکت‌های چندملیتی نیست، بلکه بیشتر به شهر کوچکی که شبکه‌ی حمل‌و‌نقل، مرکز خرید و خانه‌های درختی و یک دریاچه لجنی دارد! دفتر اصلی مایکروسافت، زمینی به مساحت ۵۰۰ هکتار را در ردموند، حومه شهر سیاتل در ایالت واشنگتن به خودش اختصاص داده که با نام پردیس یا Campus شناخته می‌شود و شبیه به خیلی از پردیس‌ها دانشگاهی، شامل تعداد زیادی ساختمان، زمین ورزش، مسیرهای جنگلی و حیاط‌ خلوت‌هایی برای گپ زدن با بقیه و استراحت کردن می‌شود.

مایکروسافت زمستان سال ۱۹۸۶ کمی قبل از اینکه معروف و به یکی از بهترین شرکت‌های دنیا تبدیل شود، به این محل منتقل شد، جایی که قبلاً یک مزرعه و مرغ‌داری بود. دفتر اصلی مایکروسافت، در ابتدا فقط شامل ۶ ساختمان با ظرفیت ۸۰۰ کارمند بود؛ اما حالا نزدیک به ۵۰ هزار نفر در پردیس ردموند مشغول به‌کار هستند. ۶ ساختمان اولی، به جای اسم، شماره‌گذاری شده بودند تا ظاهر نرم‌افزاری به خودشون بگیرند و البته این رویه تا همین امروز هم ادامه پیدا کرده است. در ادامه همراه ویدئو زومیت باشید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

شما بیشتر با محیط کاری اپل ارتباط برقرار کرده‌اید یا محیط کاری مایکروسافت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات