گلکسی A72 به نسبت گلکسی A71 چه تغییراتی داشته است؟

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با رونمایی و عرضه‌ی گلکسی A72‌ در بازار به خوبی نشان داد که برای سری A ارزش بالایی قائل است و به خوبی مطابق بر ترند دنیای فناوری پیش می‌رود. در این ویدئو به سراغ تغییرات گلکسی A72‌ نسبت به گلکسی A71 می‌رویم.
تبلیغات

نسل جدید گوشی‌های محبوب سری A سامسونگ جراحی پلاستیک عمیقی را تجربه می‌کنند؛ بدنه‌ی براق، انحنادار و رنگ‌های گرادیانی گلکسی A71 جای خود را به بدنه‌‌ی ماتی با رنگ‌های ساده و طراحی مسطح‌تر داده‌اند؛ البته از فلز یا شیشه در بدنه‌ی دو گوشی خبری نیست و به‌صورت کامل از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند. گلکسی A72 بیشترین تغییر ظاهری را در پنل پشتی تجربه می‌کند؛ جایی که اکنون غیر از انحنای ناچیزی روی چهار ضلع، هیچ‌گونه خمیدگی یا انحنای دیگری ندارد. ماژول‌های دوربین پشتی مانند گذشته روی برآمدگی مستطیلی‌شکلی قرار گرفته‌اند؛ اما این برآمدگی دیگر به‌صورت قطعه‌ی مشکی مجزایی روی بدنه سوار نیست و مشابه آنچه پیش‌تر با گوشی‌های آیفون دیده‌ایم، از دلِ پنل پشتی مسطح برآمده است.

در نگاه نخست تفاوتی بین نمایشگر گلکسی A72 با نسل‌های گذشته‌شان مشاهده نمی‌شود؛ هر دو گوشی از پنل‌های ۶٫۷ اینچی Super AMOLED با وضوح ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برند؛ درحالی‌که گلکسی A72 از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برای نمایش نرم‌ترِ انیمیشن‌ها و ارتقاء تجربه‌ی کاربری‌شان بهره می‌برند. در ادامه همراه باشید تا به‌صورت خلاصه، کلیه تغییرات گلکسی ای ۷۲ نسبت به ای ۷۱ را مرور کنیم:

تماشا در آپارات | تماشا در IGTV

به نظر شما گلکسی A72 ارزش خرید دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات