معرفی سایت‌ساز وبزی؛ ساخت وب‌سایت با چند کلیک ساده

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طراحی وب‌سایت یکی از قدم‌های ابتدایی برای فعالیت در فضای آنلاین است که حالا به‌ لطف سایت‌ساز وبزی، دیگر با پیچیدگی‌ گذشته مواجه نخواهد شد. در این مطلب به معرفی ویدئویی سایت ساز وبزی می‌پردازیم.
تبلیغات

هدف شما از فعالیت بر بستر اینترنت راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی باشد یا در جایگاه یک فریلنسر قصد ارتباط با کارفرما، معرفی خودتان و ارائه‌ی نمونه‌کارهایتان را داشته باشید؛ در هر صورت داشتن وب‌سایت از الزامات اولیه‌ای است که باید در لیست کارهایتان قرار بدهید.

پیش ‌از این، طراحی و ساخت وب‌سایت، زحمات و هزینه‌ی بسیار زیادی برای کاربر داشت؛ چراکه فرایند طراحی رابط و تجربه‌ی کاربری وب‌سایت تا برنامه‌نویسی‌های مربوط به آن، هر یک فرایندی پیچیده به ‌شمار می‌آمد که منجر به این هزینه‌ها و زحمات می‌شد؛ اما حالا در بسیاری از موارد، یک سایت‌ساز نظیر وبزی می‌تواند بیشتر نیازهای شما از یک وب‌سایت را برطرف سازد.

وبزی سایت‌ساز آنلاینی است که به شما امکان طراحی و ساخت وب‌سایت در کمترین زمان ممکن را می‌دهد. نخستین موردی که در وبزی شما را جذب می‌کند، امکان طراحی تک‌تک صفحات سایت است که با کشیدن و رها کردن، می‌توانید بدون نیاز به دانش اولیه در مورد ابزارهای طراحی رابط کاربری، ظاهر وب‌سایت خود را بهینه کنید.

وبزی امکان طراحی فروشگاه اینترنتی نیز در اختیار کاربران می‌گذارد تا به‌راحتی کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند. هماهنگ بودن وب‌سایت طراحی‌شده با دستگاه‌های مختلف، سئوی بهینه، امنیت و سرعت بالا برخی از ویژگی‌های کلیدی در وب‌سایت‌های قدرت‌گرفته از وبزی است.

برای آشنایی بیشتر با محیط سایت‌ساز وبزی، ویدئوی زیر مشاهده کنید:

تماشا در آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات