پخش زنده بخش دوم مراسم گلکسی آنپکد؛ معرفی کامل گلکسی زد فولد 2 [نسخه آفلاین اضافه شد]

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
رویداد Unpacked به بخش دوم رسید و قرار است سامسونگ در رویداد جاری، مفصل به معرفی گلکسی زد فولد ۲ بپردازد. در بخش اول رویداد، گلکسی نوت‌ها هدف اصلی بودند؛ اما این رویداد مختص نسل دوم گوشی‌های تاشوی سامسونگ است.
تبلیغات

سامسونگ در روز ۵ آگوست ۲۰۲۰ (۱۵ مرداد ۱۳۹۹)، مراسم مهم گلکسی آنپکد را برگزار کرد تا جدیدترین دستاوردهای خود را در حوزه‌ی فناوری به‌نمایش بگذارد. در مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ، گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ شامل مدل عادی و مدل اولترا، گلکسی تب S7، گلکسی تب S7 پلاس، گلکسی بادز لایو، گلکسی واچ ۳ و گلکسی Z فولد ۲ (Samsung Galaxy Z Fold 2) معرفی شدند. بااین‌حال، گلکسی Z فولد ۲ در آن زمان به‌طور کامل رونمایی نشد و صرفا جزئیات اولیه‌اش دردسترس رسانه‌ها قرار گرفت. سامسونگ در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده است که قصد دارد دومین بخش از مراسم گلکسی آنپکد امسال را اول سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۱ شهریور ۱۳۹۹) ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران برگزار کند. 

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ در رنگ‌های برنزی (Mystic Bronze) و مشکی (Mystic Black) عرضه می‌شود و پنل پشتی آن مات است و لولایش بهبودهای محسوسی به‌خود دیده تا مقاوم‌تر باشد. اندازه‌ی صفحه‌نمایش اصلی گلکسی زد فولد ۲، ۷٫۶ اینچ و هر دو صفحه‌نمایش آن از نوع پنل AMOLED است. گفتنی است گلکسی زد فولد ۲ به صفحه‌نمایشی با شیشه‌ی فوق‌باریک نیز مجهز شده است. امروز ساعت ۱۸:۳۰ با بخش آنلاین رویداد همراه زومیت باشید:

نسخه آفلاین از رویداد

به‌نظر شما چه آینده‌ای در انتظار گلکسی زد فولد ۲ است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات