جعبه گشایی هواوی میت بوک D15

شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک دی 15 یکی از لپ‌تاپ‌های خانواده‌‌ی هواوی است که با تمرکز بر سخت‌افزار و قیمت مناسب به بازار عرضه شده و از طراحی مدرن و صفحه‌نمایشی با حاشیه‌های کم بهره می‌برد.
تبلیغات

هواوی سال‌ها است که لپ ‌تاپ و تبلت تولید می‌کند و ظاهرا در پی حضور پررنگ‌تر در این بازار‌ها است. مدیر شبکه‌ی خُرده‌فروشی هواوی در ایران در رویدادی آنلاین، لپ‌تاپ‌های جدید هواوی در بازار کشورمان را رونمایی کرد. لپ ‌تاپ هواوی میت‌بوک دی ۱۵ (Huawei MateBook D15) یکی از مدل‌هایی به‌شمار می‌رود که به‌تازگی وارد بازار شده است و طبق ادعای هواوی، می‌تواند کارهای روزمره و تا حدی پردازش‌های سنگین را به‌خوبی انجام دهد.

درادامه برای آشنایی بیشتر با این لپ‌تاپ، با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

لپ‌تاپ جدید هواوی طراحی مدرنی دارد؛ به‌همین‌دلیل، در بالا و سمت راست و چپ صفحه‌نمایش آن حاشیه‌ی کمی به‌چشم می‌خورد. هواوی این نمایشگر را فول‌ویو (FullView) می‌نامد؛ نمایشگری که باعث شده میت‌بوک D15 به نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۷ درصد دست پیدا کند. این صفحه‌نمایش که وضوح ۱،۹۲۰ در ۱،۰۸۰ پیکسل را به‌نمایش می‌گذارد، به حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت دست پیدا می‌کند. میت‌بوک D15 هواوی به صفحه‌نمایشی ۱۵/۶ اینچ مجهز است که در اطرافش، حاشیه‌هایی به ضخامت ۵/۳ میلی‌متر دیده می‌شود. داشتن وزن ۱/۵۳ کیلوگرمی باعث می‌شود حمل‌و‌نقل میت‌بوک D15 آسان باشد. ناگفته نماند لپ‌تاپ جدید هواوی ۱۶/۹ میلی‌متر ضخامت دارد و در آن، از پردازنده‌های اینتل و AMD استفاده شده است.

به‌لطف وجود حسگر اثرانگشت، کاربر می‌تواند به‌سرعت و ایمن قفل لپ‌تاپ را بازکند. هواوی برای کم‌کردن حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش و البته رعایت جوانب امنیتی، وب‌کم لپ‌تاپ را درون یکی از کلیدهای صفحه‌کلید جای داده است. 

دیدگاه شما درباره‌ی لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک دی 15 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات