Trtl، گجتی ایده‌آل برای عاشقان مسافرت

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
برای بسیاری از عاشقان سفر، مسیرهای رفت و آمد و خستگی ناشی از آن یک دغدغه‌ی همیشگی است. استراحت در طول مسیر می‌تواند اندکی از بار ساعات طولانی سفر بکاهد. وسیله‌ای که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت، با همین هدف طراحی شده است.
تبلیغات

لذت یک خواب خوب و راحت در طول سفر اغلب دست نیافتنی است. چه در هواپیما باشید یا قطار، اتوبوس یا ماشین، دوست دارید که برای چند دقیقه‌ای چشمان‌تان را روی هم گذاشته و کمی نیز استراحت کنید. ولی خوابیدن در وسایل نقلیه کار راحتی نبوده و اغلب با خشکی گردن و خستگی بیشتر همراه است. ضمن آنکه با هر تکان سر و گردن، هر از چند گاهی نیز از خواب می‌پرید. اما ظاهرا " Trtl" به همین منظور طراحی شده تا مسافران از آسایش بیشتری برخوردار باشند.

trtlpillowreview 461f6

در اصل" Trtl" یک بالش نرم و راحت است که تکیه گاهی محکم و مناسب برای سر و گردن فرد مهیا می‌کند. مسافران می‌توانند با استفاده از این بالش و فارغ از نوع وسیله‌ی نقلیه و محل نشستن، از راحتی و آرامش بیشتری بهره‌مند شوند.

trtl1 e1428964069537 1024x1024 f7e2d

البته شاید بهتر است بگوییم این گجت شبیه یه یک شال گردن سبک طراحی شده که دارای بندهایی نرم و انعطاف‌پذیر است؛ بندهایی که بسته به میل فرد، نحوه‌ی قرار گیری سر را چه از طرفین یا زیر چانه حمایت می‌کنند. در این حالت با ایجاد وضعیت طبیعی و ارگونومیک، راحتی بیشتری فراهم شده و از بیدار شدن های مکرر به دلیل افتادن سر یا خستگی گردن جلوگیری به عمل می‌آید. بخش درونی این بالش نیز با پوششی نرم و لطیف، آستر شده که فضایی دنج، گرم و راحت را ایجاد کرد است. ضمن آنکه این وسیله قابل شستشو بوده و از سوی دیگر به دلیل سبکی به آسانی قابل حمل است.

گجتی مناسب عاشقان سفر
img 1396 7e287

مایکل کوریگان (Michael Corrigan) و دیوید کلاگ (David Kellock)، طراحان خوش ذوق این وسیله هستند. این دو که در طول دوران دانشجویی دررشته‌ی مهندسی مکانیک با هم آشنا شدند، تجربیات و عشق و علاقه‌ی خود به سفر و ماجراجویی را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و در نهایت به فکر تولید چنین محصولی افتادند.

trtl 21717

دانلود ویدیو

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما هم در طول سفر با مشکلاتی این چنینی مواجه شده‌اید؟ راه کار شما برای تجربه‌ی خوابی آرام در طول مسافرت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات