مینی پی‌سی مینیاتوری Kangaroo مجهز به ویندوز 10 با قیمت ۹۹ دلار رونمایی شد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
مینی پی‌سی کوچک و کارآمد InFocus در CES رونمایی شد.
تبلیغات

کانگرو، مینی پی‌سی کوچکی شبیه به یک هارد SSD است که به یک چیپ اتم اینتل، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است؛ مشخصاتی که برای اجرای روان و بی‌نقص ویندوز ۱۰ کافی به نظر می‌رسد.

اگر چه چنین سخت‌افزاری برای پردازش‌های ویدیویی و انجام امور مالتی تسکینگ مناسب نیست، ولی به راحتی از پس امور روزمره‌ اغلب کاربران بر‌می‌آید. این مینی پی‌سی ویدیوها را بدون مشکل پخش می‌کند؛ ولی در رابطه با هرگونه عملیاتی که نیازمند پردازش‌های گرافیکی کمی جدی‌تر باشد، چالشی قابل توجه پیش روی CPU کم‌توان اتم آن شکل می‌گیرد. با این‌حال سایز کوچک و سخت‌افزار پایه‌ی آن باعث می‌شود رایانه‌ای همیشه‌همراه را در جیب خود داشته باشید.

 وجود یک باتری با دوامی حدود ۴ ساعت، کانگرو را به یک مینی پی‌سی منحصربفرد در میان موارد موجود در بازار تبدیل می‌کند. اما مهمترین ویژگی این محصول قیمت بسیار مناسب ۹۹ دلاری آن است؛ در ازای پرداخت این مبلغ شما از کانگرو و یک داک حاوی خروجی HDMI و دو پورت USB نیز بهره‌مند می‌شوید. می‌توانید این داک را برای اتصال کانگرو به آیپداستفاده کرده و به کمک اپلیکیشن سفارشی مربوطه، ویندوز ۱۰ را در صفحه‌نمایش آیپد خود مشاهده کنید.

در مجموع، کانگرو را می‌توان راه‌حلی ارزان‌تر از تهیه‌ی یک کانتینوم برای یک ویندوزفون به حساب آورد؛ راه‌حلی که می‌توان به راحتی آن را به نمایشگر، صفحه‌کلید و موس مستقل متصل کرد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات